آیین رونمایی از پرچم هیئت مذهبی لرستان در کربلای معلی


آیین رونمایی از پرچم هیئت مذهبی لرستان در کربلای معلی

گروه فرهنگی ــ پرچم هیئت مذهبی قمر بنی‌هاشم(ع) خرم‌آباد در کربلای معلی در مسجد بعثت خرم‎آباد رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی که هفته جاری در مسجد بعثت خرم‌آباد برگزار شد، پرچم هیئت مذهبی قمر بنی‌هاشم(ع) خرم‌آباد در کربلای معلی با حضور مردم مشتاق و مسئولان استان لرستان ازجمله، محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان رونمایی شد. پرچم رونمایی شده قرار است توسط هیئت عزاداری مردم خرم‌آباد در کربلای معلی به اهتزاز درآید.

محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در این مراسم با بیان این‌که زنده نگه‌داشتن دین اسلاو ظلم‌ستیزی و مبارزه با ظلم از اهداف قیام امام حسین(ع) بوده است، اظهارکرد: نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به این‌که امروز فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان صادر شده است، گفت: نیروهای جان برکف سپاه و ارتش جمهوری اسلامی با الگو گرفتن از مکتب عاشورایی در دفاع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم سوریه، عراق و یمن صحنه‌های بی‌بدیلی به نمایش گذاشته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به رونمایی از پرچم هیئت عزاداری خرم‌آبادی‌ها در کربلا، اضافه کرد: امید می‌رود این مهم بستر اتحاد و انسجام بیشتری بین هیئت‌های مذهبی و ارائه خدمات مظلوب به زائران اربعین حسینی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا