91 طرح عمرانی و اشتغال‌زایی در تایباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود


91 طرح عمرانی و اشتغال‌زایی در تایباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

گروه شهرستان‌ها ــ فرماندار تایباد گفت: امسال در هفته دولت 91 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی در تایباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

91 طرح عمرانی و اشتغال‌زایی در تایباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

محسن سیاح، فرماندار تایباد در چهارمین روز از هفته دولت در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اعلام خبر افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۱ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی در تایباد، اظهار کرد: از این تعداد 85 پروژه افتتاح و 6 طرح دیگر کلنگ‌زنی می‌شود و تاکنون 22 طرح در شهرهای تایباد و مشهدریزه و همچنین روستاهای شیزن و حسینی در بخش میان ولایت این شهرستان به مرحله اجرایی رسیده است.

وی افزود: برای پروژه‌های اجرا شده طی این سه روز 56 میلیارد و 996 میلیون ریال از بخش دولتی و مشارکت مردمی هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: نصب یک دستگاه ترانسفور ماتور برق برای رفع افت ولتاژ نیروی برق در یکی از معابر شهر تایباد، توسعه و بهره‌برداری بوستان شهدای گمنام این شهر، پنج واحد مسکونی ویژه زنان سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و واحد تولیدی پوشاک در شهر تایباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سیاح همچنین به کلنگ‌زنی 6 طرح در حوزه عمران شهری شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر اصلی شهر مشهدریزه اشاره و بیان کرد: در این بازه زمانی بند سنگ ملاتی روستای شیزن، یک واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره)، اجرای کانال بتنی بین مزارع مالکین دهستان کوهسنگی حسینی، یک واحد صنفی کلینیک خدمات دامپزشکی و 6 پروژه خدماتی و عمرانی در شهر مشهدریزه از بخش میان‌ولایت این شهرستان افتتاح شده است.

وی بیان کرد: پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان در قالب طرح‌های فرهنگی، ورزشی، علمی، آموزشی و عمرانی شهری و روستایی است و زمینه اشتغال پایدار برای 110 نفر را فراهم کرده است. برای اجرای این پروژه‌ها که از طرح‌های ملی، استانی، داخلی و خودیاری است 270 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه تشیع و تسنن، بهره‌برداری توسعه شبکه و نصب ترانس برق، افتتاح نمایشگاه لباس، بهره‌برداری طرح توسعه پارک شهدای گمنام، کلنگ‌زنی پروژه پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری، بهره‌برداری از طرح مسکن مهر مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، افتتاح تولیدی پوشاک، شب شهر وحدت و جشن پایان ترم هنرمندان آموزشگاه موسیقی صبا از دیگر برنامه‌هایی بود که طی این چهار روز از هفته دولت در شهرستان تایباد برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا