بهره برداری از 57 طرح عمرانی در بخش اسالم تالش


بهره برداری از 57 طرح عمرانی در بخش اسالم تالش

آستارا - ایرنا - 57 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی به میمنت هفته دولت و با حضور مردم و مقامات محلی در بخش اسالم شهرستان تالش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا بخشدار اسالم روز سه شنبه در آئین افتتاح طرح ها در این شهر اظهار کرد: مجتمع قالیبافی مفرش گستران بهار، کارگاه های بسته بندی مواد غذایی، حبوبات، غلات و برنج، ۶ روکش آسفالت راه روستاهای گیسوم اسالم به خلخال، استاندارد سازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ساخت دیوار ضامن در محور اسالم به خلخال، ۱۶ واحد مسکن مددجویان، پنج طرح تاسیسات فشار متوسط و پست هوایی خودنگهدار برق، ایستگاه خودکار هواشناسی، مدرسه، توسعه شبکه آب، پنج طرح شهرداری، آبخیزداری، دیوار حفاظتی، ساماندهی رودخانه، پنج مجتمع اقامتی و گردشگری و کارگاه های خراطی و لباس محلی به یمن هفته دولت افتتاح شد.

علی درمانی افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح ها ۱۶۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و تنگناهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمن، اقدامات ماندگاری برای توسعه روستاها و بخش ها انجام داده است.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز در این آئین، خدمات دولت به مردم را از برکات نظام اسلامی و خون شهدا دانست و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و بر خدمات رسانی بیشتر به مردم از سوی دستگاه های اداری، بخشداری ها و دهیاری ها تاکید کرد.

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و هفته نخست شهریور ماه سالگرد شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال ۱۳۶۰، هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۱۰۶ / ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس