عرب: کار را به کسی سپردم که پرسپولیسی است


عرب: کار را به کسی سپردم که پرسپولیسی است

ایران اکونومیست- برای یک مدیر مهمترین مساله این است که تا لحظه آخر تلاش کند،او نباید کار را رها کند و من همین امروز تا آخرین دقیقه هم کارتابل و هم نامه‌ها را امضا کردم. برای پرسپولیس و هوادارانش هم افرادی که دلسوز هستند مهم خواهند بود.

عرب: کار را به کسی سپردم که پرسپولیسی است

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: امروز که از باشگاه می‌روم کار را به دوست پرسپولیسی‌ام سپرده‌ام و دعا می‌کنم اتفاقات خوبی در باشگاه رخ بدهد.

به گزارش فارس، ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بعد از خروج از نشست هیات مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:من هیچ زمان استعفایم را تکذیب نکردم و گفتم که استعفای من نزد وزیر ورزش باز است اما وزیر ورزش با آن موافقت نمی کرد این اواخر هم به دلیل مشکلات شخصی تقاضای این کار را داشتم که در نهایت با آن موافقت شد.

وی با اشاره به قرارداد ریحان فیلم گفت: شرکت توسعه امکاناتی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرده که در اختیار استقلال و پرسپولیس و تیم ملی است، لذا آنها اعتقاد دارند که سامانه‌ای که به این سیستم بلیط فروشی نصب شده محرمانه است و خود باشگاه‌ها هم باید در زمینه فروش بلیط الکترونیکی اقدامات لازم را انجام بدهند. امروز هم در مورد ریحان فیلم بحث شده و قرار شده در این مورد مذاکرات صورت بگیرد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه طی ماه‌های اخیر روزهای سختی را گذارند و حتی ظاهرا دوست داشت در این باشگاه بماند گفت: به هر حال یکسری افراد ممکن است از خیلی‌چیزها راضی باشند و یکری هم نباشند. رفتن برانکو و آمدن مربی جدید باعث شد تا روزهای سختی داشته باشیم که خوشبختانه این روزها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. ما حتی به بازیکنان پرداختی‌های خوبی داشتیم و می‌بینید که تیم در حال حاضر آماده است و مشکلی هم ندارد.

عرب تاکید کرد: شما می‌دانید مسائل مالی همیشه در باشگاهی مثل پرسپولیس وجود داشته ولی با این وجود ما هیات مدیره همدلی داشتیم و شاید اگر این همدلی نبود ممکن بود اتفاقات دیگری رخ بدهد و یا مثلا بازیکنان از تیم جدا شوند.امروز هم که از باشگاه می‌روم کار را به دوست پرسپولیسی‌ام سپرده‌ام و دعا می‌کنم اتفاقات خوبی در باشگاه رخ بدهد.

وی تاکید کرد: برای یک مدیر مهمترین مساله این است که تا لحظه آخر تلاش کند،او نباید کار را رها کند و من همین امروز تا آخرین دقیقه هم کارتابل و هم نامه‌ها را امضا کردم. برای پرسپولیس و هوادارانش هم افرادی که دلسوز هستند مهم خواهند بود.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه این باشگاه چقدر بدهی داشت گفت: ما 020 میلیون بدهی داشتیم که آن هم حل شد و رفت! در پرسپولیس هیچوقت بدهی تمامی ندارد ولی سعی ما همیشه این بوده که بدهی ها کم شود تا هر زمان مدیری دیگر خواست کارش را شروع کند دچار مشکل نشود. به هر حال در جای دولتی معمولا تعهدات منتقل می‌شود.

وی در خصوص اینکه چقدر اط مطالبات بازیکنان پرداخت شده است گفت: بدهی بسیاری از بازیکنان پرداخت شده و برخی از آنها بالای 80 -90 درصد پول گرفته‌اند و بعضا حتی تسویه هم کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها