چهل باب خانه کودک و نوجوان در استان اصفهان فعالیت می‌کند


چهل باب خانه کودک و نوجوان در استان اصفهان فعالیت می‌کند

اصفهان - ایرنا -معاون مشارکت‌های اداره کل بهزیستی استان اصفهان از فعالیت 40 باب خانه کودکان و نوجوان در این خطه خبر داد.

خانه‌کودکان و نوجوانان مکانی است که کودکان ر از زمان پذیرش تا ۱۸ سالگی به صورت دائم یا موقت به تفکیک سن و جنس با هدف فراهم شدن زمینه انتقال به خانواده یا جامعه مورد مراقبت و پرورش قرار می گیرند.

علی اصغر شاه‌زیدی روز سه شنبه در مراسم افتتاح خانه کودک و نوجوان شهید قاسم مرتضوی نجف آباد افزود : هدف اداره بهزیستی برای ایجاد خانه‌های کودک ونوجوان یاری رسانی به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست با کمک خیران است.
وی افزود: ۳۹ باب خانه کودک ونوجوان درسطح استان تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان و با کمک نیکوکاران و یک باب شیرخوارگاه زیر نظر بهزیستی اداره می شود.

فرماندار شهرستان نجف آباد نیز گفت: کمک به افراد نیازمند مستلزم مشارکت همگانی است و مردم شهرستان نجف آباد برای انجام کارهای خیر و ماندگار همواره پیشقدم هستند.

مجتبی راعی افزود : مسئولیت خیران و مربیان دراین مکان تنها نگهداری نیست بلکه باید تلاش بشود نیازهای معنوی وعاطفی کودکان بخصوص محرومیت خانواده کاهش یابد.

خانه کودکان نوجوانان نجف آباد در زمینی به وسعت ۴۰۰ متر مربع و ۲۵۰ متر زیر بنا از طرف سید محمود مرتضوی در شهید قاسم مرتضوی به بهزیستی شهرستان نجف آباد واگذار شده است.
برای بازسازی تکمیل وتجهیز این مکان بیش از ۹۰۰میلیون تومان با کمک ۸۰ درصدی خیران هزینه شده است.

شهرستان نجف آباد دارای ۱۳ مرکز توانبخشی است که هشت مرکز روزانه به ۳۵۵ نفر و هشت مرکز بصورت شبانه روزی به ۳۹۴ نفر تحت پوشش خدمات ارائه می‌کند .

غ - ک / ۶۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش