به گزارش ورزش سه، شماره این ماه مجله فرانس فوتبال همزمان شده است با قضیه جدایی نیمار ازپاریسن ژرمن و بازگشت احتمالی او به بارسلونا.

ستاره برزیلی در روزهای اخیر به سران پی اس جی فشار زیادی آورده تا مجوز جدایی او برای بارسا را صادر کنند. در حالی که رئال مادرید در تمام هفته های اخیر بر خلاف شایعات، هیچ اقدام موثری برای جذب نیمار نکرده، به نظر می رسد اگر مجوز جدایی او صادر شود، برای بارسلونا خواهد بود.

امروز یک هیئت سه نفره از مدیران ارشد بارسلونا به پاریس رفته اند تا برای جذب نیمار با سران پی اس جی وارد مذاکره شوند. جلسه ای که ساعت 14.30 شروع خواهد شد و باید دید نتیجه اش چه می شود.

فرانس فوتبال اما با تیتر "نیمار چه فاجعه ای"، به قضیه پرحاشیه جدایی او واکنش نشان داده است. فرانس فوتبال همچنین در ادامه نوشته است:« روند پیشرفتِ متوقف شده، تصویری خدشه دار شده و انتقالی به بن بست خورده.»

نیمار دو سال پیش با انتقالی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسا راهی پی اس جی شد اما مصدومیت های متوالی اجازه درخشش مورد انتظار را به او نداد تا جایی که او حالا برای بازگشت به روزهای خوب خود بار دیگر قصد بازگشت به بارسا را دارد. اتفاقی که در فرانسه بازخوردی بسیار منفی داشته است.