اقامتگاه بوم گردی لوتکا


اقامتگاه بومگردی لوتکا در روستای سرخشکی، شهرستان رشت، استان گیلان واقع شده است. این اقامتگاه یک خانه ی قدیمی در دو طبقه است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 15 گردشگر را دارا می باشد. هر طبقه دارای سرویس کف خواب، حمام و سرویس بهداشتی مستقل است و ظرفیت پذیرش 6 نفر را دارد.طبقه […] نوشته اقامتگاه بوم گردی لوتکا اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

اقامتگاه بومگردی لوتکا در روستای سرخشکی، شهرستان رشت، استان گیلان واقع شده است. این اقامتگاه یک خانه ی قدیمی در دو طبقه است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۵ گردشگر را دارا می باشد. هر طبقه دارای سرویس کف خواب، حمام و سرویس بهداشتی مستقل است و ظرفیت پذیرش ۶ نفر را دارد.طبقه اول این اقامتگاه شامل ۱ باب اتاق ۶ نفره و طبقه دوم شامل ۲ باب اتاق است. در حیاط اقامتگاه بومگردی لوتکا ۵ باب آلاچیق چوبی زیبا وجود دارد و گردشگران می توانند تنها برای دورهمی های شبانه و صرف وعده های غذایی از آن ها استفاده نمایند و از طبیعت سرسبز و آب و هوای خنک این منطقه لذت ببرند. متناسب با معماری سنتی ، سرویس بهداشتی در بیرون از خانه قراردارد .

البته هر کدام از طبقات یک سرویس مجزا ( حمام و دستشویی فرنگی ) دارند . و در محوطه نیز دو سرویس بهداشتی عمومی وجود دارد . در هیچ یک از اتاق ها تخت خواب نداریم . به مهمان یک پتو ، تشک ، بالش ، ملحفه و حوله تمیز داده میشود . وسیله گرمایشی در طبقه اول بخاری هیزمی و در طبقه دوم بخاری برقی است . برای سرمایش نیز در هر اتاق یک پنکه وجود دارد .

اقامتگاه بوم گردی لوتکا

از جمله امکانات و خدمات ارائه شده برای رفاه و رضایت هر چه بیشتر گردشگران عزیز در اقامتگاه بومگردی لوتکا می توان به موارد ذیل اشاره کرد: پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت نامحدود رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مشترک، آشپزخانه عمومی جهت آشپزی مستقل گردشگران، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم سرمایشی و گرمایشی شامل پنکه، بخاری هیزمی، برقی و نفتی. همچنین یک پشه بند نیز در تراس این اقامتگاه تعبیه شده است و گردشگران می توانند برای استراحت و خواب شبانه از آن استفاده نمایند.
گفتنی است امکان درخواست انواع غذاهای محلی شمالی نظیر کباب ترش، مرغ ترش، شوید قرمه، سیر قلیه، فسنجان رشتی، فسنجان ماهی، انار آویج یا سنگه خورش، کویی تره یا خورش کدو حلوایی، غوره مسما، شوید مسما، انار دانه مسما، باقلاقاتق یا خورش باقلا، ترشه کباب، در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه وجود دارد.
لازم به ذکر است بهترین فصل سفر به رشت و اقامت در این اقامتگاه فصل بهار و پاییز می باشد و گردشگران می توانند با اقامت در این اقامتگاه از جاذبه های گردشگری و طبیعی اطراف این اقامتگاه بازدید نمایند.
اقامت برای کودکان کمتراز ۱۰ سال نیم بها می باشد.
فاصله (تقریبی) این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت : ۱۹.۵کیلومتر (۲۷ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن رشت_قزوین : ۱۴۹ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری رشت : ۲۹.۱ کیلومتر ( ۴۷ دقیقه )
فاصله تا شهر رشت : ۲۶.۱ کیلومتر ( ۴۵ دقیقه )
فاصله تا امام زاده هاشم : ۵۷.۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه )
فاصله تا رودخانه سفیدرود : ۴۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه )
فاصله تا دریاچه حلیمه جان : ۸۶.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۴ دقیقه )
فاصله تا آرامگاه‌ میرزا کوچک‌خان‌ جنگلی‌ (رشت) : ۲۹.۴ کیلومتر ( ۴۷ دقیقه )
فاصله تا بازار سنتی رشت : ۲۵ کیلومتر ( ۴۰ دقیقه )
فاصله تا ساحل چپرپرد (دریا) : ۷.۹ کیلومتر ( ۱۶ دقیقه )

اقامتگاه بوم گردی لوتکا
اقامتگاه بوم گردی لوتکا
اقامتگاه بوم گردی لوتکا
اقامتگاه بوم گردی لوتکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق