بازی Control نسخه رایانه‌های شخصی از قفل دنوو استفاده نمی‌کند


بازی Control نسخه رایانه‌های شخصی از قفل دنوو استفاده نمی‌کند

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Control ساخته جدید استودیو رمدی که برای ساخت عناوین شوتر روان‌شناسی مشهور هستند، از قفل بدنام دنوو استفاده نمی‌کند. جدیدترین ساخته سازندگان خوش‌ذوق آثاری همچون مکس پین و آلن ویک، بازی Control بالاخره برای پلتفرم‌های اصلی (ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی) عرضه شد، اثری که قرار است با روح و روان شما بازی کند و داستان...

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Control ساخته جدید استودیو رمدی که برای ساخت عناوین شوتر روان‌شناسی مشهور هستند، از قفل بدنام دنوو استفاده نمی‌کند.

جدیدترین ساخته سازندگان خوش‌ذوق آثاری همچون مکس پین و آلن ویک، بازی Control بالاخره برای پلتفرم‌های اصلی (ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی) عرضه شد، اثری که قرار است با روح و روان شما بازی کند و داستان دنیای خود را به خاص‌ترین شکل ممکن روایت کند. اما چه چیزی خوشحال‌کننده‌تر از اینکه متوجه بشیم اگرچه بازی برای رایانه‌های شخصی در انحصار استور اپیک گیمز قرار دارد و به طبع طرفداران دل خوشی از این استور ندارند ولی خبری از قفل سنگین دنوو برای بازی نیست و طرفداران می‌توانند نفس راحتی بکشند؟

بنا به کدهای نقدی که به تازگی برای سایت‌ها و مجلات مخصوص نقد بازی فرستاده شده، باخبر شدیم که خبری از تکنولوژی ضد دزدی دنوو برای بازی Control نیست. تکنولوژی که معمولاً به دلیل سنگینی و فشاری که به سیستم برای اجرای بازی وارد می‌کند باعث ایجاد بحث و گفتگوهای فراوان در فضای مجازی شده و اغلب نیز این قفل پس از چند روز یا چند هفته توسط هکرهای معروف حیطه بازی‌های رایانه‌ای، کرک می‌شوند و به صورت رایگان برای دانلود قرار می‌گیرند.

به هر حال آن دسته از طرفدارانی که از کمبود ویژگی HDR در زمان ابتدایی عرضه بازی Control ناراحت بودند، حداقل از این بابت راضی و خشنود باشند که دیگر با چنین مشکلی سر و کار نخواهند داشت.

بازی Control نسخه رایانه‌های شخصی از قفل دنوو استفاده نمی‌کندبازی Control نسخه رایانه‌های شخصی از قفل دنوو استفاده نمی‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی