اورژانس تخصصی بیمارستان بستان‌آباد امسال افتتاح می‌شود


اورژانس تخصصی بیمارستان بستان‌آباد امسال افتتاح می‌شود

تبریز-ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اعلام اینکه بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد صاحب اورژانس تخصصی خواهد شد، افزود: این بخش تخصصی تا دهه فجر امسال افتتاح می شود.

علیرضا صومی روز سه شنبه در جریان افتتاح طرح های بهداشتی بستان آباد در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه توسعه شاخصه های سلامت در استان از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز است، افزود: بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای خرید دو عدد از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در حوزه رادیو تراپی اختصاص داده شده است.

وی گفت: ۶۲ میلیارد تومان برای توسعه رادیوتراپی بیمارستان شهید مدنی تبریز هزینه می شود.

وی با بیان اینکه این دستگاه ها خریداری شده و برای اسقرار آنها، زمینی با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان در پشت بیمارستان مدنی تبریز تدارک دیده شده است، افزود: تا دو ماه دیگر شاهد نصب دستگاه ها خواهیم بود.

صومی از رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تحقیقات دانشجویی خبر داد و افزود: رتبه اول کشوری در مسابقات نشریات دانشجویی را به خود اختصاص داده ایم.

صومی همچین به رتبه برتر استان آذربایجان شرقی در گاهش مرگ و میر زنان باردار اشاره کرد و افزود: رتبه استان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۹ نفر می باشد در حالیکه میانگین کشوری ۱۷ نفر است.

/۳۰۷۱/۷۲۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون