ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان کنارک افتتاح شد


ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان کنارک افتتاح شد

چابهار- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنارک به مناسبت هفته دولت با زیربنای هزار و 200 مترمربع و اعتباری افزون بر 40 میلیارد ریال افتتاح شد.

محمدمهران امینی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته دولت شاهد افتتاح ۲۴ پروژه بهداشتی درمانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هستیم که با همت دولت تدبیر و امیدشاخص‌های بهداشتی درمانی این منطقه محروم در حال ارتقاست.

وی افزود:۲۴ پروژه عمرانی، بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال و مجموع زیربنای حدود سه هزار مترمربع در حال بهره برداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: این پروژه ها شامل ۲ مرکزخدمات جامع سلامت،۲ پایگاه اورژانس۱۱۵، ۱۲ خانه بهداشت و یک پایگاه سلامت،۲ مرکز مشاوره ترک اعتیاد و پنج پانسیون پزشک هستندکه در ۱۰ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه افتتاح خواهند شد.

وی به سفر دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و محمدنعیم امینی فرد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به چابهار اشاره کرد و افزود: بازدید از بیمارستان امام علی(ع)چابهار،بررسی نحوه ارائه خدمات در این بیمارستان و دیدار و گفت وگو با کادر درمان بیمارستان و بیماران، آشنایی از پیشرفت فیزیکی پروژه های درحال اجرای بلوک زایمانی و اورژانس سوانح بیمارستان از جمله برنامه های پیش بینی شده دکتر جان بابایی است.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان