سه طرح آبرسانی روستایی در شهربابک مورد بهره برداری قرار گرفت


سه طرح آبرسانی روستایی در شهربابک  مورد بهره برداری قرار گرفت

کرمان – ایرنا - به مناسبت هفته دولت سه طرح آبرسانی روستایی با اعتباری افزون بر 700 میلیون تومان در روستاهای شهربابک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهربابک شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل فشار کم آب در روستای دهنو فرخزاد طرح آبرسانی بطول خط انتقال ۲ هزار و ۲۰۰ متر و اعتبار ۲۴۸ میلیون تومان که از محل اعتبارات فاقد دهیاری تامین شده و ۵۰ خانوار از این پروژه بهره مند شده اند.

سعید قائینی همچنین از افتتاح پروژه آبرسانی در روستای دنگره یاد کرد و افزود: این طرح ۲ کیلومتر شبکه داخلی و خط انتقال داشته است که ۲۴۴ میلیون تومان هزینه آن از اعتبارات فاقد دهیاری تامین گردیده و ۳۵ خانوار از آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه سامانه اسکادا و تله متری مجموعه چاه ها و مخازن آب روستایی شهربابک به منظور جلوگیری از سرریز شدن و صرفه جویی در مصرف آب و برق از محل توسعه و بازسازی از آسیب رسیدن به تاسیسات افتتاح شد، اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهربابک همچنین با حضور در چند روستا از جمله دهنوفرخزاد، دنگره، مدوارات پایین، لاکوسه دارو مسینان با مردم هم کلام شد و در جریان مشکلات آنان قرار گفت و قول مساعدت در رفع مشکلات را داد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع است.

۹۸۹۹ / ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !