سید حسن نصرالله: عجله‌ای برای پاسخ دادن به اسرائیل نداریم


سید حسن نصرالله: عجله‌ای برای پاسخ دادن به اسرائیل نداریم

دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشستی اعلام کرد این جنبش عجله‌ای برای پاسخ دادن به تجاوزات صهیونیست‌ها ندارد و در وقت مناسب انتقام خود را از آنان خواهد گرفت.

سید حسن نصرالله: عجله‌ای برای پاسخ دادن به اسرائیل نداریمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، گفت این جنبش عجله‌ای برای پاسخ دادن به تجاوزات اخیر پهپادی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور ندارد.

او در نشستی درون حزبی گفت: اینکه کی و کجا به اسرائیل حمله شود را مقاومت تعیین می‌کند. زمانی که صهیونیست‌ها به قنیطره حمله کردند حریم هوایی آنجا تحت حفاظت بود و ما شش شهید دادیم، با این حال ۱۰ روز صبر کردیم و اکنون نیز عجله‌ای نداریم. می‌گذاریم اسرائیلی‌ها در حالت آماده باش بمانند.

عملیات قنیطره در روز ۸ بهمن ۱۳۹۳ از سوی نیرو‌های حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا صورت گرفت. این عملیات دو هفته پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و هدف قرار دادن نیرو‌های حزب‌الله انجام شد.

پیش از این نیز شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، ضمن اشاره به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، از ضربه‌ غافلگیرکننده مقاومت علیه هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی خبر داد.

در همین حال خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه به نقل از منابعی آگاه اعلام کرد حزب‌الله لبنان در پاسخ به تجاوز پهپادی اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت در حال آماده‌سازی حمله‌ای حساب‌شده علیه رژیم صهیونیستی است، حمله‌ای که جرقه جنگ را روشن نخواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ها (اینجا)، ارتش رژیم صهیونیستی هم از ترس حملات احتمالی حزب‌الله، بار دیگر نظامیان خود را در مزارع شبعا در مرز‌های لبنان مستقر کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی