تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید


وقتی تست شخصیت و روانشناسی شناختی پا به عرصه ظهور گذاشت یکی از روش‌های شناخت بیشتر از ضمیر ناخودآگاه و روان افراد نشان دادن تصاویر و تجزیه تحلیل برداشتی بود که فرد از تصویر داشت. امروزه هنوز این نوع روش بررسی روانشناسانه کاربرد دارد و برای بیشتر افراد جدای از مسائل روان شناختی اش، جذاب […] نوشته تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه...

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید
8+

وقتی تست شخصیت و روانشناسی شناختی پا به عرصه ظهور گذاشت یکی از روش‌های شناخت بیشتر از ضمیر ناخودآگاه و روان افراد نشان دادن تصاویر و تجزیه تحلیل برداشتی بود که فرد از تصویر داشت. امروزه هنوز این نوع روش بررسی روانشناسانه کاربرد دارد و برای بیشتر افراد جدای از مسائل روان شناختی اش، جذاب است.

فهرست عناوین این مطلب

تست شخصیت شماره ۱: سرخپوستیکلاه شماره ۱کلاه شماره ۲ در تست شخصیتکلاه شماره ۳کلاه شماره ۴ در تست شخصیتکلاه شماره ۵تست شخصیت شماره ۲: شخصیت واقعیدرختشیر در تست شخصیت واقعیگوریلماهی‌ها در تست شخصیت واقعیتست شخصیت شماره ۳: ضمیر ناخودآگاهکوه در تست شخصیت ضمیر ناخود آگاهخرسدرخت‌ها در تست شخصیت ضمیر ناخود آگاهماهتست شخصیت شماره ۴: تست تصویری با انتخاب کلیدکلید شماره یک: آفرودیتکلید شماره دو در تست شخصیت: درویدزکلید شماره ۳: رویالتیکلید شماره ۴: تریپل گادسکلید شماره ۵: اروستست شخصیت شماره ۵سر تمساحقایقتست شخصیت پنهان شماره ۶پر شماره ۱پر شماره ۲ در تست شخصیتپر شماره ۳ در تست شخصیتپر شماره ۴پر شماره ۵ در تست شخصیتتست شخصیت شماره ۷: راهی که انتخاب می‌کنید از شخصیت و آینده شما می‌گویدجنگل با گل‌های بنفش در تست شخصیت آیندهپله هاراه خاکی میان سبزه هازیر سایه درختان در تست شخصیت آیندهجاده پاییزیجنگل مه آلود در تست شخصیت آیندهتست شخصیت تصویری شماره ۸ برای کشف ترس‌های پنهان‌دختر بچهپروانهتوت فرنگیعنکبوتدرخت ها در تست شخصیتخرس عروسکی

تست شخصیت شماره ۱: سرخپوستی

سرخپوستان حلقه‌ای درست می‌کردند که به کابوس گیر یا dream catcher معروف است. آن را در چادر یا محل خوابشان آویزان می‌کنند تا خواب‌های شبانه بدی یا کابوس نداشته باشند. سرخپوستان آن‌ها را به شکل‌ها و اندازه‌های مختلف می‌سازند که هر کدام معنای خاص خود را دارد.

با این ویژگی آن‌ها را برای روانشناسی امروز انتخاب کرده ایم. اگر می‌خواستید یکی از این کابوسگیرها را برای خانه و محل خواب‌تان انتخاب کنید کدام یک بیشتر توجه تان را جلب می‌کرد و برای خرید آن شک و تردیدی به خود راه نمی‌دادید؟

در تست شخصیت سرخپوستی امروز با انتخاب یک کابوس گیر متوجه می‌شوید در ضمیر ناخودآگاه تان چه می‌گذرد و جنبه دیگری از شخصیت تان برای شما آشکار می‌شود. با دقت به تصویر نگاه کنید و قبل از خواندن توضیحات با دقت کابوسگیری را که بیشتر از همه دوست دارید انتخاب کنید.

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید
تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

تست شخصیت

کلاه شماره ۱

اگر این کابوسگیر را انتخاب کرده اید اعتماد در پوست و خون شما عجین و نهادینه شده است. دوستی باهوش و بسیار قابل اعتماد هستید. غیر از این هم نمی‌توانید باشید. به همین دلیل خودتان هم راحت به دیگران اعتماد می‌کند که گاهی همین اعتماد کردن به شما ضربه می‌زند.

چون دیگران به اندازه شما انسان قابل اعتمادی نیستند. پس کمی مواظب باشید و به راحتی به دیگران اعتماد نکنید.

گاهی احساسات تان بهتر از منطق تان عمل می‌کند که بهتر است وقتی آشفته هستید یا نظم زندگی تان به هم می‌ریزد به آن اعتماد کنید.

کلاه شماره ۲ در تست شخصیت

افرادی که این کابوسگیر را انتخاب کرده اند دارایشخصیتی معصوم و پاک و بی غل و غش هستند. پاکی خاصی دارند و به هیچوجه دلشان نمی‌خواهد به دیگران صدمه بزنند یا از کسی متفر باشند. این افراد ترجیح می‌دهند انرژی خود را روی افرادی بگذارند که بیشتر دوست شان دارند.

وقتی اوضاع بر وفق مراد نیست، بیشتر تمایل به تنهایی دارید تا دوباره هماهنگی و انرژی خود را به دست بیاورید و دوباره همان انسان کاملی شوید که همیشه بوده اید.

کلاه شماره ۳

همیشه حتی در بدترین شرایط جنبه مثبت را می‌بینید. بدون آن که مردم را قضاوت کنید به راحتی با آن‌ها کنار می‌آیید. با وجود آن که دیگران را همان طور که هستند قبول دارید از قضاوت دیگران در مورد خودتان می‌ترسید و انرژی زیادی صرف می‌کنند تا این اتفاق نیفتد.

مثبت نگری شما عالی است، ولی در تصمیم گیری‌ها همیشه باید نقاط قوت و نقاط ضعف را با هم در نظر گرفت تا سرخورده نشوید.

کلاه شماره ۴ در تست شخصیت

شما کلا انسانی حمایت کننده، حساس و پر از احساسات هستید. همیشه دیگران را در اولویت قرار می‌دهید و از کمک کردن به آن‌ها دریغ نمی‌کنید. به دلیل حساس بودن تان حرف‌ها و رفتار دیگران باعث آزارتان می‌شود در حالی که خودتان سعی می‌کنید کسی را ناراحت نکنید.

هر چند امثال شما در دنیا کم پیدا می‌شود، لازم است به همان اندازه که به آرامش و کمک کردن به دیگران اهمیت می‌دهید کمی هم برای خودتان وقت بگذارید.

کلاه شماره ۵

اگر این کابوسگیر را انتخاب کرده اید، شخصی بسیار مستقل، کله شق و متکی به خود هستید به طوری که از دیگران فاصله می‌گیرید. وقتی تصمیم به کاری بگیرید هیچ چیزی و هیچ کسی – حتی کسانی که دوستشان دارید – نمی‌توانند شما را از انجام آن منصرف کنند.

جنبه مثبت این اخلاق این است که به موج منفی و نه گوها توجهی نمی‌کنید. ولی جنبه منفی‌اش این است که بیشتر به سراغ افرادی برای مشورت می‌روید که زیاد شناخت چندانی از زندگی شما ندارند و به اصطلاح غریبه هستند.

طبیعی است که مشورت با غریبه‌ها کمک چندانی به شما نمی‌کند و حتی ممکن است تصمیم نادرستی بگیرید. کمی به خودی‌ها بیشتر اعتماد کنید.

تست شخصیت شماره ۲: شخصیت واقعی

تا حالا شده از خودتان بپرسید شخصیت واقعی من چیست؟

بیشتر افراد یک خود واقعی درون خودشان دارند که خیلی وقت‌ها پنهان مانده است. فقط گاهی احساس می‌کنند که انگار خودتان را نمی‌شناسند، انگار کسی دیگری درون او است.

به تصویر زیر نگاه کنید تا اولین تصویری که توجه شما را جلب می‌کند راز شخصیت درون و شخصیت واقعی شما را برای‌تان آشکار کند.

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

به تصویر بالا نگاه کنید تا اولین تصویری که توجه شما را جلب می‌کند راز شخصیت درون تان را آشکار کند.

درخت

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

در تست شخصیت واقعی اگر در اولین نگاه درخت را دیده اید، انسانی بسیار صادق و منطقی هستید

در تست شخصیت واقعی اگر در اولین نگاه درخت را دیده اید، انسانی بسیار صادق و منطقی هستید. برای خودتان و نگرش مثبتی که به خودتان دارید، ارزش زیادی قائل هستید. همین ویژگی باعث می‌شود تا بیشتر افراد برای کمک به سراغ شما بیایند چون می‌دانند راه حل‌های خوبی دارید. ذاتا رهبر و مدیریت را ناخودآگاه خوب بلد هستید.

آن قدر در کارتان غرق می‌شوید که خیلی‌ها به شما می‌گویند مثل بلدوزر جلو می‌روید و رزهای اطراف جاده و رایحه‌های خوش آن را متوجه نمی‌شوید.

افرادی که در اولین نگاه درخت را دیده اند بهتر است در زندگی روزمره کمی انعطاف پذیر باشند و گاهی به خودشان استراحتی بدهید.

شیر در تست شخصیت واقعی

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

چنانچه در نگاه اول متوجه حضور شیر شده اید، دقیقا می‌دانید در زندگی چه می‌خواهید

چنانچه در نگاه اول متوجه حضور شیر شده اید، دقیقا می‌دانید در زندگی چه می‌خواهید. شما آدم تاثیرگذاری هستید. غریزه موفقیت آن چنان در شما قوی است که برای رسیدن به هدف با سرعت شما را به پیش می‌برد. با شخصیت قوی، دوستان جدیدی را جذب خود می‌کنید. دست یابی به آرزوهایتان برای شما ساده است.

از اشتباهاتتان خوب درس گرفته اید، و خوب می‌دانید چه گونه انرژی را روی هدف اصلی متمرکز کنید.

گوریل

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

چنانچه در این تست شخصیت که گوریل را در نگاه اول دیده اید ذهن تحلیل گری دارید

در صورتی که گوریل را در نگاه اول دیده اید ذهن تحلیل گری دارید، همیشه در حال جست و جوی عمق و معنای هر چیزی هستید. به جزییات زیاد توجه دارید به همین دلیل همیشه چند قدم جلوتر از دیگران هستید. آن قدر عاقل هستید که بیشتر مردم در باره شما این طور فکر می‌کنند : یک متفکر عمیق.

سخت می‌توانند شما را قانع کنند. در واقع این شما هستید که همیشه عقاید خود را مطرح می‌کنید که گاهی شما را لجوج نشان می‌دهد.

ماهی‌ها در تست شخصیت واقعی

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

ماهی عینی یک مثبت اندیش همیشگی که معتقد است آدم خوشحال، خوشبخت هم هست

یک مثبت اندیش همیشگی که معتقد است آدم خوشحال خوشبخت هم هست. کسانی که از شما انتقاد می‌کنند معتقدند شما آرمان گرا و رویاپرداز هستید. کمی هم درست می‌گویند به هر حال لازم است گاهی با دقت بیشتری روش‌های خود را انتخاب کنند و فرصت‌های خوب را از دست ندهید.

تست شخصیت شماره ۳: ضمیر ناخودآگاه

تست ضمیر ناخودآگاه به کمک تصاویر سال‌ها است یکی از روش‌های روانشناختی برای شناخت بهتر، بیشتر و عمیق تر شخصیت محسوب می‌شود. به هر حال همیشه در ضمیر ناخود آگاه‌ هر انسانی نکته هایی وجود دارد، که سایه هایی از شخصیت واقعی فرد محسوب می‌شود.

خیلی وقت‌ها شخص ترس، استرس، افکار یا عقایدی دارد که برای خودش هم عجیب به نظر می‌رسد. ولی علت را باید در سایه‌های درونی هر شخصیت پیدا کرد.

کارل گوستاو یونگ در کتاب “روان شناسی ضمیر ناخود آگاه‌ ” این گونه اعتقاد دارد: “کمی ترسناک به نظر می‌رسد وقتی فکر کنیم هر کسی در درون خود سایه‌ای دارد. خیلی از افراد از وجود این سایه مطلع نیستند. ولی آن چه به عنوان سایه در ضمیر ناخود آگاه‌ پنهان شده هر از گاهی با توجه به شرایط سرکی به بیرون می‌کشد.”

تست ضمیر ناخودآگاه را انجام دهید تا جنبه دیگری از شخصیت خودتان و ضمیر ناخود آگاه‌ را بشناسید. مثل همیشه به تصویر نگاه کنید و سپس تفسیر اولین حس خود را بخوانید.

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

کوه در تست شخصیت ضمیر ناخود آگاه

اگر در نگاه اول کوه دیده اید یک فرد متفکر اهل عمل هستید. بیشتر به وسیله افکار خودتان رهبری می‌شوید که بزرگترین مشوق شما در زندگی است.

در واقع شما اهل دنباله روی نیستید. کافی است در مورد چیزی فکر کنید، برای تحقق آن؛ همه چیز حتی احتیاط را کنار می‌گذارید تا فکرتان عملی شود. علت این که شما در نگاه اول کوه را دیده اید همین است که شما به دنبال راه حل و اجرای آن می‌گردید.

ولی یادتان باشد برای رسیدن به هدف و عملی کردن افکار لازم است گاهی صبر داشته باشید، نفسی تازه کنید و سپس به سمت هدف که همان قله است حرکت کنید.

خرس

اگر با دیدن تصویر ابتدا خرس را دیده اید این عشق است که به شما انگیزه خلاقیت می‌دهد. خرس سمبل احساسات شدید است. شما بیشتر پیرو قلب‌تان هستید.

به همین دلیل وقتی کسی را دوست دارید هر کاری انجام می‌دهید تا از او محافظت کنید. حتی می‌توان شما را با یک خرس مادر مقایسه کرد که در میان تکه‌های یخ از بچه خرس هایش مراقبت می‌کند. آن قدر قوی هستید که اجازه نمی‌دهید کسی به کسانی که دوستشان دارید صدمه‌ای بزند.

ولی مواظب باشید این دوست داشتن زیاد دل کسی را نزند. به هر حال هر آدمی دوست دارد گاهی خودش از خودش مراقبت کند.

درخت‌ها در تست شخصیت ضمیر ناخود آگاه

مشهور هستید به این که باید جمع باشد تا زندگی کنید. در واقع شما بسیار اجتماعی و عاشق بودن در جمع هستید. درخت‌ها علاقه به زندگی اجتماعی را نشان می‌دهد. وقتی در میان جمع هستید بیشتر احساس شادی می‌کنید.

ولی در میان جمع دوستان هم ترجیح می‌دهید صحبت از احساسات و عاطفه باشد. علاقه دارید هر روز دوست‌های جدیدی پیدا کنید. چون احساسات دوستی راهنمای شما در زندگی است.

اجتماعی بودن خوب است ولی مواظب باشید خود را در میان افراد گم نکنید تا یک روز احساس کنید بدون آن‌ها هویت ندارید.

ماه

افرادی که در این تست شخصیت در نگاه اول ماه را دیده اند با رویاهایشان انگیزه پیدا می‌کنند. انگار در ابرها سیر می‌کنید. تمام روز حتی برای نقشه‌های آتی زندگی‌تان رویا پردازی می‌کنید.

گاهی ذهن تان از رویاپردازی منحرف می‌شود چون فکر می‌کنید واقعیت ندارند ولی خیلی زود دوباره به این اعتقاد برمی‌گردید که همه رویاهایتان روزی محقق خواهد شد.

ولی دلیل نمی‌شود اگر چیزی با افکار شما جور در نمی‌آید خوب نباشد. گاهی باید رویاها را کنار بگذارید و واقعیت را بپذیرید. به هر حال قرار نیست همیشه افکار شما درست و حق به جانب شما باشد.

تست شخصیت شماره ۴: تست تصویری با انتخاب کلید

برای انجام تست روانشناسی تصویری یکی از کلیدها را انتخاب کنید تا درباره نیروهای درونی نشناخته و کشف نشده زندگی تان بیشتر بدانید تا کلید درهای ورود به زندگی آینده را در اختیار داشته باشید.

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

در این تست شخصیت یک کلید را انتخاب کنید تا قدرت واقعی دورن تان را بشناسید

کلید شماره یک: آفرودیت

آفرودیت الهه عشق، زیبایی و زناشویی یونان است. اگر این کلید را در تست روانشناسی تصویری امروز انتخاب کرده اید به عشق واقعی ایمان دارید. کلا نگاه مثبت و ساده‌ای به زندگی دارید. نماد پرنده در کلید آفرودیت نشانگر ارزشی است که به آزادی می‌دهید. یکی از ویژگی‌های بارز شما شخصیت مستقل تان است.

علاوه بر نماد آزادی، پرنده نماد صلح و هماهنگی است که شما خیلی به آن‌ها اهمیت می‌دهید. درست به سادگی طرح کلید زندگی ساده را ترجیح می‌دهید و اسیر زرق و برق نیستید.

قدرت واقعی شخصیت شما در عشق و احساسات تان نهفته است.

کلید شماره دو در تست شخصیت: درویدز

این کلید نمادی متعلق به سبک سلتیک Celtic در عصر باستان است. یعنی عضو بلندمرتبه جامعه مثل رهبر مذهبی یا معنوی یا یک شخص قدرتمند. کلید درویدز ارتباط همیشگی با جامعه باستانی دارد و نشانگر ارتباط بین طبیعت و مردم است.

نقطه‌ها یا گره‌های ارتباطی سلتیکی در کلید سمبل طبیعت و هماهنگی است. با انتخاب این کلید اشتیاق بی حد خود به طبیعت، یافتن آرامش و تنهایی را به نمایش گذاشته اید.

قدرت واقعی شخصیت شما در رفتار بسیار متشخص و عاقلانه شما نهفته است.

کلید شماره ۳: رویالتی

تنها یک شخص می‌تواند این کلید را که در واقع شاه کلید است پیدا کندو آن کسی است که به او الهام می‌شود. رویاهای بزرگی دارید و تمام هدف تان رسیدن به آن‌ها است.

اهداف بزرگی که هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند شما را از رسیدن به آن‌ها باز دارد. چون شما همه چیز را در ذهن تان برنامه ریزی کرده اید. خیلی خوب می‌دانید چه طور سخت کار کنید. هر چند گاهی باید به شما یادآوری کنند که کمی هم به دور و برتان نگاهی بیندازید و به خودتان استراحت بدهید.

قدرت واقعی شخصیت شما در عمق آرزوهایتان نهفته است.

کلید شماره ۴: تریپل گادس

این کلید قرن‌ها نماد قدرت و ایمان بود. انتخاب این کلید نشان می‌دهد ارتباط شما با معنویات و نیروهای ماورا الطبیعه خیلی قوی است. اغلب مواقع با حس شهودی خود به خواسته‌های دیگران پی می‌برید. جادو نمی‌کنید ولی ناخودآگاه می‌دانید چه طور ذهن مردم را بخوانید.

غریزه‌ای قدرتمند که شما را از دیگران متمایز می‌کند. گویی خلق شده اید تا کارهای خاصی انجام دهید و موفق باشید.

قدرت واقعی شخصیت شما در حس شهودی شما با دنیای اطراف تان است.

کلید شماره ۵: اروس

اروس خدای جذابیت و اشتیاق یونان باستان است. شما کلیدی را انتخاب کرده اید که نماد عشق یعنی قلب را در انتهای خود دارد. پس در ذهن خود عشق را پرورش می‌دهید و به زودی هم اگر تاکنون عشق واقعی تان را پیدا نکرده اید، با تمام احساس تان به آن خواهید رسید.

هر چند پیش از این، از نظر احساسی شکست خورده اید ولی برای پیدا کردن همراه واقعی تان ناامید نشده اید. روزی عشق واقعی تان را خواهید یافت و زیباترین لحظه‌ها را خواهید داشت. چند ارتباط کوتاه بی سرانجام قبلی را فراموش کنید.

قدرت واقعی شخصیت شما در توانایی رومانتیک شما در دوست داشتن است.

تست شخصیت شماره ۵

در تصویر زیر چه چیزی را ابتدا می‌بینید؟

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

تست شخصیت تصویری

سر تمساح

شما آدم محتاطی هستید. شانس‌ها و فرصت‌های متفاوت را در زندگی تجربه نمی‌کنید. در واقع خیلی اهل ریسک نیستید. چون همیشه مواظب خطرات هستید. دیدن سر تمساح در نگاه اول نشانگر هوشیاری و هشدار در ضمیر ناخودآگاه‌تان است.

تا می‌توانید از مشکلات دوری می‌کنید و اگر مشکلی بروز کرد قبل از آن که بزرگ و دردسرساز شود سعی در حل آن دارید. شما از آن دسته افرادی هستید که سریع مشکل را پیدا می‌کنند.

احتمالا اگر با دوستان‌تان صحبت کنید آن‌ها هم با ما موافقند که گاهی عصبی می‌شوید و مشکلات را بزرگ می‌کنید. هر چند باید از این شما برای جلوگیری از بروز مشکلات بهره گرفت ولی لازم است کمی به خودتان استراحت بدهید و به آرامش برسید.

قایق

اگر در این تست روانشناسی تصویری در نگاه اول قایق را دیده اید معلوم است به جزئیات خیلی دقت می‌کنید. قایق به آن کوچکی در دهان تمساحی به آن بزرگی به زحمت دیده می‌شود. این نوع نگاه به جزئیات از شما آدم خلاقی ساخته است.

ذهن فعال و خلاق شما مدام در حال خلق یک اثر هنری است. علاوه بر ذهن خلاق‌تان شما فردی هستید که به دقت در باره هر چیزی فکر می‌کنید. وقتی روش خلاقانه‌تان را با تفکر همراه کنید کارهای بزرگی را به سرانجام می‌رسانید.

این امکان هم وجود دارد که در برهه‌ای از زندگی سر تمساح و در برهه‌ای دیگر قایق را ببینید. اگر این تجربه را داشته‌اید می‌توانید به تغییرات روحیه خود در در دهه‌های مختلف زندگی پی ببرید.

تست شخصیت پنهان شماره ۶

در تست شخصیت پنهان یکی از رمز و رازهای شخصیت پنهان شما را برایتان آشکار می‌کنیم. ضمیر ناخودآگاه خیلی چیزها در خود پنهان دارد که شما از وجودش در شخصیت خود آگاه نیستید. این بار نوبت پرها است. در تست شخصیت پنهان یکی از پرهایی را که عمیقا دوست دارید و برایتان جذابیت بیشتری دارید، انتخاب کنید تا به شما بگوید چه چیزی در ضمیر ناخودآگاه‌تان پنهان شده است.

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

در تست شخصیت پنهان یکی از رمز و رازهای شخصیت پنهان شما را برایتان آشکار می‌کنیم

پر شماره ۱

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

این پر یعنی شخصیت پنهان شما آرامش را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد

با انتخاب این پر در تست شخصیت، شخصیت پنهان شما آرامش را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد. خود را درگیر درام‌های زندگی نمی‌کنید. بیشتر تمایل دارید تقریبا با تمام کسانی که می‌شناسید کنار بیایید. همه شما را انسانی مهربان و آرام می‌شناسند که دوست دارد به دیگران کمک کند.

پر شماره ۲ در تست شخصیت

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

این پر را در تست شخصیت پنهان انتخاب کرده اید؟ پس ذهنی سریع دارید

این پر را در تست شخصیت پنهان انتخاب کرده اید؟ پس ذهنی سریع دارید و به سرعت برق و باد ایده‌ها را می‌قاپید. کامل بودن رمز موفقیت شما است.

هر چند گاهی این ویژگی شما را به دردسر می‌اندازد. چون از دیگران هم انتظار کامل بودن دارید. بدون آن که بخواهید گاهی از دیگران فاصله می‌گیرید تا به خودتان و کسانی که دوست شان دارید یادآوری کنید وجودتان مهم است.

پر شماره ۳ در تست شخصیت

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

انتخاب این پر در تست شخصیت یعنی شخصیت پنهان شما عاشق ریسک کردن است

شخصیت پنهان شما عاشق ریسک کردن است. کلی آرزو و امیال در زندگی دارید. کاملا مستقل و متکی به خود هستید. ولی لازم است با کمی تلاش توجه بیشتری به دوستان تان کنید. چون استقلال شما آن قدر زیاد است که باعث می‌شود آن‌ها فکر کنند هیچ وقت به آن‌ها نیاز ندارید.

پر شماره ۴

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

با انتخاب این پر در تست شخصیت پنهان شخصیت پنهان شما انسانی سرسخت و رام نشدنی است. همیشه آماده اید تا راه حل‌های برجسته‌ای برای مشکلاتی پیدا کنید که زندگی به سوی تان پرتاب می‌کند.

همین ویژگی برجسته باعث می‌شوند تا دوستان تان فکر کنند شما همیشه و همه جا می‌خواهید رئیس و رهبر باشید. در صورتی که چنین قصدی ندارید. کمی اجازه بدهید دیگران هم اظهار نظر کنند.

پر شماره ۵ در تست شخصیت

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

اگر این برگ را در تست شخصیت پنهان انتخاب کرده اید انسانی خلاق، هنرمند و درون گرا هستید

اگر این برگ را در تست شخصیت پنهان انتخاب کرده اید انسانی خلاق، هنرمند و درون گرا هستید که قابلیت‌های زیادی دارد. متاسفانه اعتماد به نفس پایین شما اجازه نمی‌دهد تا جنبه‌های خلاقانه شما فرصت رشد پیدا کند. اگر واقعا چنین حسی دارید روی اعتماد به نفس تان کار کنید، به خودتان ایمان داشته باید و در کمال تعجب ببینید چه توانایی‌های بالقوه‌ای دارید که تاکنون فرصت ظهور پیدا نکرده اند.

بیشتر بخوانید: تست روانشناسی حیوانات: ویژگی شخصیتی از روی حیوان مورد علاقه شما

تست شخصیت شماره ۷: راهی که انتخاب می‌کنید از شخصیت و آینده شما می‌گوید

این تست فقط جنبه تفریحی دارد. تست طالع بینی شاید در برخی موارد که نجوم به کمک آن‌ها می‌آید تا حدی معتبر باشد اما هیچ کس نمی‌تواند با قطعیت از آینده بگوید.

در تست طالع بینی تصویری به شش تصویر زیبا در طبیعت نگاه کنید. فقط یک راه را انتخاب کنید. عجله نکنید. به هر تصویر با دقت نگاه کنید و ببینید ترجیح می‌دهید کدام راه را برای رسیدن به نقطه مورد نظرتان برای پیاده روی و گردش انتخاب کنید.

حال و احوال کنونی تان را هم در نظر نگیرید. به طور کلی ببینید در هر حالتی اگر تصمیم به ادامه مسیری بگیرید تا به مکان دلخواه تان برسید دوست دارید از چه راهی بروید تا لذت بیشتری ببرید و فکر کنید درست همان چیزی است که می‌خواهید. بعد در این تست طالع بینی بخوانید مسیری را که انتخاب کرده اید تا چه انداز توصیف کننده شخصیت شما است و برنامه آینده زندگی‌تان را پیش گویی می‌کند.

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

با دقت نگاه کنید و ببینید ترجیح می‌دهید کدام راه را برای رسیدن به نقطه مورد نظرتان برای پیاده روی و گردش انتخاب کنید

جنگل با گل‌های بنفش در تست شخصیت آینده

اگر تصویر جنگل باگل‌های زیبایش به عنوان گزینه مورد علاقه تان را انتخاب کرده اید آدمی هستید که جذب جاذبه‌های اطراف می‌شوید. در واقع شما جذب چیزهای می‌شوید که به راحتی در دسترس است. گل‌ها نشان دهنده آرامش و صلح و صفا است. درست مثل گل‌های فراوان تصویر، مهربانی شما کارماهای خوبی را به شما باز می‌گرداند.

آینده تان و تصمیمی که می‌گیرید مثل تصویر روشن و زیبا، تاثیرگذار و پرجاذبه است.

پله ها

اگر این تصویر را انتخاب کرده اید کله شق و شجاع هستید. تنها راهی که مشخص نیست انتهایش کجاست. نوعی رمز و راز با خود دارد که نمی‌تواند توجه کسی جز یک فرد جسور مثل شما را به خود جذب کند. ماجراجویی و رفتن در میان ناشناخته‌ها جزو جذایی ناپذیر شخصیت تان شده است.

آینده تان هر چند مثبت است ولی رمز و راز دارد. روش‌های سخت کوشانه شما، افق هایی را پیش روی تان می‌گذارد که یکی یکی باید آن‌ها را امتحان کنید.

راه خاکی میان سبزه ها

به زحمت چنین راهی در میان سبزه‌ها در دل جنگل ایجاد می‌شود. شما آرزوی چیزهای جدید و متفاوت را دارید. هر چند تنهایی و آرامش را دوست دارید، ولی هر چیزی و هر کسی را به چالش می‌کشید. این جاده نشان دهنده کسی است که به معنای واقعی عاشق طبیعت است.

هرچند انتهای راه دیده نمی‌شود ولی تصمیم درستی می‌‌گیرید که راه رهایی از مشکلات است.

زیر سایه درختان در تست شخصیت آینده

این جاده مسقف با درختان را انتخاب کرده اید که زیبا ولی غیرعادی است. طوفان می‌تواند به راحتی و یک شبه این درختان را از بین ببرد. بیشتر جاده‌های تاریخی این شکلی هستند. غافلگیرکننده تا شما بتوانید در رویاهای تان غرق شوید و از زیبایی طبیعت در روز لذت ببرید. زیبایی و سنت دو جنبه مهم در زندگی شما است.

جاده صاف است و روشن به همین دلیل در راه آینده شما همه موانع قابل پیش بینی است و به راحتی آن‌ها را از راه برمی‌دارید.

جاده پاییزی

رنگ‌ها شما را جادو می‌کند. عاشق تغییر رنگ برگ‌ها در طبیعت و زیبایی آن‌ها هستید. این مرحله دگرگونی از شکلی به شکل دیگر درست به اندازه بیرون آمدن یک پروانه از یک پیله برای شما تسخیر کننده است. پیچ و خم جاده نشان می‌دهد درست مثل تغییرات رنگ برگ‌ها شما هم در تغییر فصلی از زندگی خود هستید.

خمی که در تصویر انتهایش معلوم نیست نشانگر تصمیم مشکلی است که در آینده اتخاذ می‌کنید.

جنگل مه آلود در تست شخصیت آینده

پر رمز و رازترین راه را انتخاب کرده اید. مه زیاد این تصویر آن را اسرارآمیزتر هم کرده است. به همین دلیل خیلی‌ها فکر می‌کنند شما درست مثل یک معما می‌مانید. دوست دارید دور از دسترس باشید. درعین تواضع و عملگرا بودن، متفکر و عمیق هستید. ترجیح می‌دهید بیشتر وقت‌ها با افکارتان تنها باشید.

تصویر تیره و تار است. ولی در انتهای راه یک روشنایی دیده می‌شود. تست طالع بینی به شما می‌گوید که یعنی درست است که در حال حاضر شرایط خیلی روشنی ندارید، ولی با پشتکار به آن چه می‌خواهید می‌رسید.

بیشتر بخوانید: تست روانشناسی مکعب برای شناخت شخصیت و ضمیر نا خود آگاه افراد!

تست شخصیت تصویری شماره ۸ برای کشف ترس‌های پنهان‌

تصویر امروز مربوط به ترس است. امکان ندارد کسی از چیزی نترسد. همه ما در ضمیر ناخودآگاه ترس‌های نهفته‌ای داریم که در خیلی از مواقع مانع از پیشرفت‌مان در زمینه‌های مختلف می‌شود.

قبل از مطالعه مقاله به تصویر نگاه کنید. اولین چیزی که توجه تان را جلب می‌کند ترس پنهان شما است که به شما می‌گوییم علت آن چیست.

تست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی داریدتست شخصیت: این چند تست جالب به شما می‌گوید که چه شخصیتی دارید

بگویید در عکس چه می‌بینید تا بدانید چه ترسی در ضمیر ناخودآگاه تان پنهان شده است

دختر بچه

این در تست شخصیت شناسی تصویری به این معناست که بیشترین ترس شما از دوران بچه‌گی‌تان ریشه می‌گیرد. ترس می‌تواند از هر چیزی باشد. ولی مهم این است بدانید ترس پنهان شده در ضمیر ناخودآگاه‌تان مربوط به دوران کودکی‌تان است.

از آن جا که تاثیر دوران کودکی در زندگی تقریبا همیشگی است، به احتمال زیاد در دوران کودکی در موقعیت هایی قرار گرفته اید که اضطراب داشته‌اید و خجالت کشیده‌اید. اگر ترس هایی دارید که علت آن را نمی‌دانید ریشه آن را باید در کودکی‌تان پیدا و حل کنید.

پروانه

اگر در اولین نگاه در تست شخصیت شناسی تصویری پروانه را دیده اید، یعنی این که همیشه فرصت‌های جدید را کشف می‌کنید. پروانه نماد شروع دوباره و فرصت‌های جدید است. پس بزرگ ترین ترس شما ترس از دست دادن است.

در عصر فن‌آوری از دست دادن واژه متداولی است. از سال ۲۰۰۴ تا کنون بیشترین عبارتی که با واژه اضطراب استفاده شده است ” ترس از دست دادن” بوده است. ببینید چه چیزی باعث شده تا این احساس را داشته باشید. به هر حال همه چیز در زندگی موقتی است مهم این است که از لحظات آن به بهترین شکل استفاده کنید.

توت فرنگی

توت فرنگی در تست شخصیت شناسی تصویری به دلیل شکل قلب گونه نماد عشق و الهه عشق “ونوس” است. شما یا می‌ترسید کسی را که دوست دارید از دست بدهید یا می‌ترسید که عشق واقعی زندگی‌تان را پیدا نکنید و تنها بمانید.

عنکبوت

اگر در نگاه اول عنکبوت توجه تان را جلب کرده است، خیلی به جزییات توجه می‌کنید. وقتی در چنین تصویری عنکبوتی را به آن ریزی دیده اید نشانگر این نکته است که شخص به غرایزش برای ادامه حیات وابسته است.

چنین شخصی احساس امنیت نمی‌کند. سلامت جسمی و روحی تان را به دقت بررسی کنید تا بتوانید چیزی را که به طور ناخوآگاه احساس می‌کنید زندگی تان را به خطر انداخته است، پیدا کنید. با پیدا کردن آن مطمئنا راه حل ساده‌ای برای برطرف کردنش وجود دارد.

درخت ها در تست شخصیت

درخت نماد عقل و سن است. اگر در نگاه اول درخت‌ها را دیده اید، شما از پیر شدن و ضعیف شدن می‌ترسید. دوست ندارید کسی سن واقعی‌تان را بداند. نگران نباشید در هر سنی راه‌های مناسبی برای لذت بردن از زندگی و فعال و مفید بودن هست. زندگی‌تان را هدفمند کنید، تغذیه و فعالیت بدنی داشته باشید تا طولانی تر و سالم‌تر زندگی کنید.

خرس عروسکی

اگر خرس‌های اسباب بازی را در اولین نگاه در تست شخصیت دیده اید، نشان می‌دهد شما برای دوستی و ارتباطات با دوستان‌تان ارزش زیادی قائل هستید. بزرگ‌ترین ترس شما از دست دادن دوستان‌تان است.

احتمالا در دروان کودکی عروسکی مشابه همین داشته اید که به شما احساس آرامش و امنیت داده است. حالا که بزرگ شده اید دوستان‌تان به شما آرامش می‌دهند و شما می‌ترسید آن‌ها را از دست بدهید.

یادتان باشد در هر دوره زندگی انسان‌های متفاوتی سر راه ما قرار می‌گیرند. بعضی از آن‌ها به دلایل مختلف لازم نیست همیشه در زندگی ما باشند. اگر چنین ترسی دارید دوستان و ارتباطات تان را با آن‌ها بازنگری کنید. به احتمال زیاد بعضی از روابط را باید تغییر بدهید.

منبع + + + +

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا