لیست کامل جهیزیه عروس + تمام وسایلی که برای جهیزیه عروس خانم ایرانی لازم است


در این قسمت لیست کامل جهیزیه عروس و وسایلی که باید تهیه شوند را درج کرده ایم. یکی از سخت ترین کارهاییی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید آن را انجام دهید، خرید جهیزیه عروسی است. امروزه به دلیل مسائل اقتصادی تهیه آن برای خانواده عروس و داماد بسیار مشکل است و خیلی از … نوشته لیست کامل جهیزیه عروس + تمام وسایلی که برای جهیزیه عروس خانم ایرانی لازم...

لیست کامل جهیزیه عروس + تمام وسایلی که برای جهیزیه عروس خانم ایرانی لازم است

در این قسمت لیست کامل جهیزیه عروس و وسایلی که باید تهیه شوند را درج کرده ایم. یکی از سخت ترین کارهاییی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید آن را انجام دهید، خرید جهیزیه عروسی است. امروزه به دلیل مسائل اقتصادی تهیه آن برای خانواده عروس و داماد بسیار مشکل است و خیلی از وسایل هم ضروری نیستند.

جهیزیه عروس شاید مهمترین چیزی باشد که پس از عقد و عروس و داماد باید آنها را بخرند. البته طبق رسوم ایرانی قسمت بزرگی از این وسایل را باید خانواده عروس تهیه کنند که امروزه کمی این رسم تغییر کرده است و خانواده عروس و داماد با هم جهیزیه را تهیه می کنند.

در این مطلب قصد داریم شمارا با وسایل جهیزیه آماده کنیم.

لیست کامل جهیزیه عروس

یکی از سخت ترین کارهایی که پس از عفد عروس و داماد باید انجام شود خرید چهیزیه می باشد که با توجه به افزایش بیش از حد قیمت ها، تهیه یک جهیزیه مناسب برای شروع زندگی ایده آل بسیار سخت است. پس خیلی از زوج ها و خانواده های آنها به سختی از پس این کار بر می آیند. بهتر است قبل از انجام هر کاری یک لیست تهیه کنید تا نسبت به وسایل ضروری خود شناخت پیدا کنید.

لیست کامل جهیزیه عروس + تمام وسایلی که برای جهیزیه عروس خانم ایرانی لازم است

با انجام این کار می توانید در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و در هنگام تهیه جهیزیه عروس تمام وسایل ضروری را هم بخرید.

برای شروع زندگی راحت و کم دغدغه، نیاز به خید جهیزیه گران قیمت و لوکس نیست و شما می توانید یک زندگی ساده و کم هزینه تر را شروع کنید، نخستین کار برای خرید و آماده کردن جهیزیه عروس نوشتن لیست اقلام جهیزیه است.

برای این کار می توانید لیست تمام وسایل مورد نیار را برای شروع زندگی بنویسید و از خرید لوازم غیرضروری که به آنها نیاز ندارید و در طول سال یک بار هم مورد استفاده قرار نمی گیرند جلوگیری کنید. بهتر است وسایل منزل را با توجه باندازه و مدل خانه خود تهیه کنید.

برای اینکه در موقع خرید جهیزیه، دچار بی نظمی و سردرگمی نشوید، قبل از خرید کردن اقلام مورد نظر را لیست کنید، می توانید از آشنایان و نزدیکان که بتازگی جهیزیه خریده اند مشورت بگیرید.

برای آسان تر کردن کارهای می توانید لیست خود را دسته بندی کنید مثلا لوازم اشپزخانه را به صورت جداگانه بخرید و سپس به سراغ وسایل اتاق خواب بروید.به این ترتیب دچار سردرگمی نمی شوید و در زمان هم صرفه جویی می شود.

در ادامه لیست کاملی از جهیزیه خانه عروس و داماد را آماده کرده ایم.

یخچال فریزرتلویزیونمیز تلویزیوناجاق گازماشین لباس شویی
فرش پذیرایی ۵۰۰ شانهفرش آشپزخانهفرش پاگردفرش ۶ متری برای اتاق خوابپرده برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانهاتوجاروبرقیچرخ گوشتآب میوه گیرچای سازغذا سازمبل راحتی ۷ نفرهمیز عسلیفرش و پشتی کنار خانهاستند گلمیز نهار خوری دو نفرهسرویس خواب MDFتشک تختروتختی۴ دست رخت خوابپتو گلبافتزیر انداز دم دستآب چکان برای داخل کابینتآب چکان روی سینکجا کفشیکتابخانه و میز مطالعهصندلی مطالعهسرویس قابلمه و ماهی تابه گرانیتماهی تابه کوچکماهی تابه دو طرفهزودپزسرویس بلور دم دستیدیس ست سرویس بلورکاسه ست سرویس بلورپارچ ست سرویس بلورظرف پیرکس داخل فرسرویس چینیظروف آب گوشت خوری سرامیک ۲ نفرهظروف پذیراییفنجون نعلبکی برای سرویس پذیراییپیاله برای سرویس پذیراییماگقندونسس خوری دم دست

لیست کامل جهیزیه عروس + تمام وسایلی که برای جهیزیه عروس خانم ایرانی لازم است

جا قاشق چنگالی برای سر سفرهپلوپز و آرام پز ۴ نفرهقوری و کتریجا ادویهجا قند وشکرلیوان دم دستیپارچ و لیوانسینی پذیرایی بزرگسینی پذیرایی کوچکسینی پذیرایی دم دستیسینی مسیقابلمه مسی بزرگ و کوچکمجمع یا سینی ۳ تایی بزرگاستکان نعلبکی دم دستیسبد میوه برای یخچالکاسه پلاستیکی آشپزخانهآبکشوردنهجاسیگاریرندهاسفند دود کنفرچه لیسک، سیر له کنجای صابون و مایع برای آشپزخانهشعله پخش کنهمزن، دربازکن، قالب فلافل، گوشت کوب و صافی چایسرویس چاقوچاقو دم دستسبد سبزی برای سفرهقاشق، چنگال دم دستیسرویس قاشق چنگالملاقه برای خورشتملاقه متوسط آب مرغکفگیر و ملاقهپیکسل یخچالسفره کوچکسفره بزرگدستمال نظافت (جادویی)حوله دم دستیحوله استخریحوله تن پوش برای حمامرخت آویز حماموسایل حمام( سطل، لگن، چهارپایه، آویز وسایل)دمپایی حمامدمپایی دستشوییدمپایی جلوی درسطل پدالی برای آشپزخانههاون کوچک (زعفران)رومیزینمکدان دم دستیکوسن مبلرومیزی عسلیست آینه و جا حوله برای سرویس بهداشتیست جا صابونی و دیگر وسایل سرویس بهداشتیست فرچه و سطل سرویس بهداشتیبند رخت استیلسبد لباسچهار پایهجارو خاک انداز، جارو نپتون و طی برای سطوح صافطی چرخشیجای سیب زمینی پیاززیر قابلمهسرویس دستگیره، دم کنی و …چوب لباسی داخل کمدجا لباسی پشت دریآویز شالگیره لباسجای سوزن نخآویز لیوانانبر سالادظرف آب میوه و آبغوره داخل یخچالبطری آب داخل یخچالقاشق چوبیشکرپاشجای حبوباتجای ماکارونی و …جای برنجظروف نگداری غذا در یخچال

لیست کامل جهیزیه عروس + تمام وسایلی که برای جهیزیه عروس خانم ایرانی لازم است

خرده ریز پلاستیکیسیخ جوجهجای سیخفلاکس چایجا نونیجا قاشقی داخل کشوجای دستمال کاغذی برای اتاقست سطلسیخ چوبیقالب یخسفره یکبار مصرف، کیسه فریزر، کیسه زباله، زیپ کیف و …سبد حصیری برای پذیراییکاکتوس تزئینیچراغ های هالوژنلامپ LED خانهچراغ های دکوراتیوآینه قدی برای هاللوستر آشپزخانه، اتاق خواب، پذیراییساعت دیواریچمدان

این لیست فقط برای معرفی اقلام به منظور راهنمای زوج های جوان است و همه وسایل ضروری نیستند و بنا به نیاز خود می توانید بعضی از آنها را تهیه کنید.

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...