نمایشگاه دستاوردهای آموزشی هلال احمر دیلم گشایش یافت


نمایشگاه دستاوردهای آموزشی هلال احمر دیلم گشایش یافت

گناوه - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای آموزشی و پژوهشی جمعیت هلال احمر دیلم در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان باحضور مسئولان گشایش یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر دیلم در این برنامه گفت: این نمایشگاه به منظور افزایش آگاهی و ارتقای سطح آموزش در جامعه با موضوعات تجهیزات، امداد و نجات،جوانان، داوطلبان و آموزش برپا شده است.

سیف الله غلامی افزود: در این نمایشگاه آموزش پانسمان، بانداژ، احیای قلبی ریوی و تنظیم فشارخون توسط واحد آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت برای بازدید کنندگان ارایه می‌شود.
وی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و آشنایی مردم با نحوه اقدامات به هنگام وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی نظیر سیل، زلزله، حوادث کارگاهی و صنعتی، حوادث جاده ای در قالب بنر، بروشور، تراکت و لوح های فشرده از محورهای مهم فعالیت جمعیت در این نمایشگاه است.

نمایشگاه دستاوردهای آموزشی هلال احمر دیلم گشایش یافت

غلامی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی کشور با ثبت‌نام و آموزش از علاقه مندان به فعالیت های بشر دوستانه و برگزاری دوره های آموزش همگانی، پایه ای و تخصصی مرتبط ، آمادگی و توان افزایی افراد جامعه را در هنگام حوادث و بلایای طبیعی ایجاد و فراهم می‌کند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

۷۲۱۵/۶۱۶۴/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟