راه اندازی فروشگاه شهروند در خارج از تهران نیاز به مصوبه شورای شهر ندارد


راه اندازی فروشگاه شهروند در خارج از تهران نیاز به مصوبه شورای شهر ندارد

تهران- ایرنا- رئیس شورای عالی استانها با اشاره به افتتاح نخستین شعبه فروشگاه‌ شهروند در کرج گفت: راه اندازی شعب این فروشگاه در خارج از تهران نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد.

به گزارش ایرنا، مرتضی الویری عصر چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح همزمان ۲ فروشگاه شهروند در بلوار ارتش تهران و مهرشهر کرج که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، توضیح داد: راه‌اندازی این فروشگاه‌ها با اخذ مصوبه هیات مدیره شرکت شهروند بوده چرا که این فروشگاه ها از محل درآمدهای آن احداث می شود.
وی ادامه داد: احداث و بهره برداری از فروشگاه شهروند در کرج و یا سایر شهرها از طریق درآمد حاصل از فروش محصولات فروشگاه ها رخ داده است.
به گفته رئیس شورای عالی استان ها، بجز کرج پیش‌بینی شده فروشگاه شهروند در سایر کلانشهرها و با اولویت در تبریز، مشهد و اصفهان راه‌اندازی شود.
الویری خاطرنشان کرد که تا پاییز امسال فروشگاه شهروند در شیراز نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح همزمان ۲ فروشگاه شهروند
مسعود سریع‌القلم مدیرعامل شرکت فروشگاه های شهروند نیز در در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: امروز همزمان با هفته دولت چهل و یکمین فروشگاه شهروند در تهران و نخستین فروشگاه شهروند در خارج از پایتخت به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: فروشگاه شهروند در مهرشهر کرج در مساحتی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.
به گفته سریع القلم، ۲ فروشگاهی که امروز به بهره‌برداری رسیدند به لحاظ استاندارهای فروشگاهی شرایط مطلوبی دارند.
وی در خصوص فروشگاه شهروند بلوار ارتش(شمیران سنتر) نیز گفت: این فروشگاه در مساحتی در حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع برای تامین مایحتاج شهروندان این منطقه از پایتخت راه اندازی شد و تا ۲۴ ساعت اینده شهروندان این منطقه از تخفیفات ۵۰ درصدی برای خرید برخوردارند.
به گزارش ایرنا، آئین بهره برداری همزمان از ۲ فروشگاه شهروند در تهران و کرج با حضور حضور مرتضی الویری، شهربانو امانی، سیدمحمود میرلوحی از اعضای شورای شهر تهران و مجتبی موسوی شهردار منطقه یک عصر چهارشنبه برگزار شد.
تهرام/۹۳۴۳//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403