نماینده مجلس: رسانه‌ها کارهای بزرگ دولت را بدرستی انعکاس دهند


نماینده مجلس: رسانه‌ها کارهای بزرگ دولت را بدرستی انعکاس دهند

نوشهر- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر،  چالوس و  کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت:  رسانه‌ها کارهای بزرگ دولت را با همه محدودیت‌های مالی و تحریم‌های ظالمانه انجام شده است، بدرستی انعکاس دهند تا مردم آگاه شوند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم احمدی لاشکی چهارشنبه شب در آئین تجلیل از کارمندان شهرستان نوشهر که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، افزود: لوکوموتیو دولت در پی فشارهای اقتصادی استکبار جهانی از ادامه مسیر متوقف نشد و حرکت آن قابل قبول است.
وی اظهار داشت: به عنوان نمونه شتاب بخشی در روند ساخت آزاد راه تهران - شمال، ساخت ورزشگاه شهدای نوشهر، بهره برداری از فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی، تخصیص اعتبارات میلیاردی برای ساخت نیروگاه زباله سوز، بهره برداری از سالن همایش فرودگاه نوشهر از جمله خدمات این دولت است .
احمدی لاشکی بهره برداری از ساختمان های اداری ادارات کل بنادر و گمرکات طی چهار سال اخیر را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: باید این اتفاقات مهم به اطلاع مردم رسانده شود. زیبنده نیست نیمه خالی لیوان را دید و از داشته ها و رخدادهای بسیار مهمی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سخنی به میان نیاید.
وی با قدردانی از همراهی و همکاری اعضای کابینه دولت بابت سفر وزرا و روسای سازمان های دستگاه اجرایی به مازندران بویژه غرب این استان، افزود: حضور این شخصیت های کشوری دولت به این خطه با دستاوردهای فراوانی همراه بوده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان نمونه نتیجه سفر معاون اول ریاست جمهوری برای افتتاح ورزشگاه نوشهر و بازدید او از نیروگاه زباله سوز نوشهر آن شد که دکتر جهانگیری دستور داده تا اعتبارات لازم برای تکمیل نیروگاه زباله سوز اختصاص داده شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه از سفر وزیر فناوری و ارتباطات به شهرستان نوشهر در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و گفت که حضور جهرمی به عنوان وزیر معین مازندران به خاطر شرکت در جلسه اقتصاد مقاوتی استان مازندران، افتتاح سالن انتظار فرودگاه نوشهر و شرکت در یادواره شهدای نیمور نوشهر است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهید رجایی عمرش محدود بود اما منشا خدمات فراوانی شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تعدادی از مسئولان و کارمندان همزمان با پنجمین روز هفته دولت تجلیل به عمل آمد.

/۱۶۰۲/۷۰۷۸/۱۶۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت