طرح ایران نوآفرین پشتیبان کسب و کارهای نوپای فناور شد


طرح ایران نوآفرین پشتیبان کسب و کارهای نوپای فناور شد

اراک - ایرنا - مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: طرح ایران نوآفرین از کسب و کارهای نوپا با هدف تسهیل شرایط برای کارسازی و ایجاد اشتغال در حوزه فناوری حمایت می کند.

«لادن مهدوی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:این طرح عامل تحول در حوزه استارت آپ ها و شرکت های نوپا شده و برخی مشکلات مالی، بیمه، مالیات و جذب سرمایه گذار در استارت آپ هایی را که در مراحل اول رشد هستند، حل می کند.

وی اظهار داشت: شرکت های نوپا، تیم ها، شرکت های بزرگ رشد یافته، شتاب دهنده ها و مراکز رشد، سرمایه گذاران، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه، صندوق پژوهش و نوآوری و سایر علاقه مندان حوزه نوآفرینی، می توانند با مراجعه به سایت irannoafrin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت شناسه نوآفرین اقدام کنند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: متقاضیان پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه نوآفرین می توانند با مراجعه به سایت irankarfa.ir از هفت محور حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب تسهیلات وجوه اداره شده بهره مند شوند.

مهدوی، هفت محور حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب و کارهای حوزه فاوا را شامل توسعه اپلیکیشن های تلفن همراه (شرکت های نوپا)، توسعه کسب و کار فاوا (شرکت های نوپا)، اشتغال‌زایی اصناف فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، عرضه کننده محصولبر روی پلتفرم ها، توسعه پلتفرم های فاوا، شتاب دهنده های سازمانی و سرمایه گذاران جسور شرکتی (VC) عنوان کرد.

وی اظهار داشت: دامنه شمول حمایت های یاد شده و سقف تسهیلات، نرخ کارمزد و شرایط بازپرداخت به همراه مراحل و چگونگی دریافت تسهیلات در پرتال اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس markazi.ict.gov.ir و همچنین سایت ایران کارفا درج شده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !