فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد استان اردبیل قابل تقدیر است


فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد استان اردبیل قابل تقدیر است

اسحاقی با اشاره به اینکه فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد استان قابل تقدیر است، گفت: مسجد بهترین محل برای تربیت نسل معنوی و با اخلاق حسنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید ناصر اسحاقی» امروز (4 شهریورماه) در اختتامیه اردوی فرهنگی تربیتی فعالان کانون های مساجد شهرستان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی شهرستان سرعین گفت: کسب رتبه های برتر کشوری و استانی کانون های مساجد در سال های اخیر نشان از توجه برنامه ریزی کلان این نهاد به مسئله اوقات فراغت در مساجد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد استان قابل تقدیر است، تصریح کرد: مسجد بهترین محل برای تربیت نسل معنوی و با اخلاق حسنه است.

این مقام مسئول ادامه داد: افزایش غنای فکری نوجوانان و جوانان در مساجد روح معنوی آنها را نیز آموزش خواهد داد و تربیت اسلامی مبتنی بر اعتقاد و عقیده همراه خواهد بود که این مهمترین اولویت آموزشی کانون های مساجد است.

وی خاطر نشان کرد: شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» نیز مبتنی بر این موضوع است که مسجد هم اخلاق اسلامی را در این نسل شکوفا می کند و هم موجب نشاط اجتماعی نوجوانان و جوانان می شود و در اوج قله تربیت نسبت به گرایش معنوی افراد نیز برنامه ریزی دارد.

اسحاقی تاکید کرد: تربیت صحیح هم اخلاق را نیکو می کند هم موجب افزایش نشاط اجتماعی در جامعه می شود و هم معارف معنوی را در جامعه گسترش می دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: مسجد مامن مبارزه با تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی است و مهمترین اولویت آن می تواند ترویج تربیت اسلامی و آگاهی بخشی در زمینه توطئه های آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان باشد.

اسحاقی یادآور شد: جامعه اسلامی ما دارای مفاهیم و آموزه های بسیار ارزشمندی است که باید این مفاهیم برگرفته از مولفه های دینی به نسل ها بعدی انتقال داده شود.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022