خبرهای کوتاه پلیس استان سمنان


خبرهای کوتاه پلیس استان سمنان

سمنان- ایرنا- جان باختن یک تن در برخورد پراید با پژوپارس، کشف 80 هزار نخ سیگار قاچاق در محور سمنان- دامغان و توقیف خودروی سواری سمند با 56 میلیون ریال خلافی، خبرهای مهم انتظامی استان در چندساعت گذشته بود.

رئیس پلیس راه استان سمنان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برخورد پراید با پژو پارس در محور ایوانکی- گرمسار یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ تقی کبیری ابراز داشت: تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با پژوپارس ساعات اولیه صبح امروز رخ داده است و علت حادثه در دست بررسی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: در این تصادف در محور ایوانکی- گرمسار راننده پراید جان باخت.

وی تصریح کرد: رانندگی طولانی علت اصلی خستگی و خواب آلودگی و ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه و یکی از عوامل اصلی واژگونی و تصادف‌های جاده‌ای است.

حدود ۶۰۰ کیلومتر از مسیر ۹۰۰ کیلومتر تهران- مشهد و بخش قابل توجهی از محور مشهد- قم به نام حرم تا حرم از استان سمنان عبور می کند، این مسیر سالانه میزبان تردد حدود ۲۰ میلیون زائر است.

کشف ۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در محور سمنان- دامغان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان گفت : ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در محور سمنان- دامغان کشف شد که به گفته کارشناسان امر ارزش ریالی این محموله را که از تهران به مقصد مشهد بارگیری شده بود ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ سید موسی حسینی افزود: ماموران حین اجرای طرح ایست و کنترل در محور سمنان دامغان ، مقابل پاسگاه پلیس راه ، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف و پس از مواجهه با اظهارات ضد و نقیض راننده در بازرسی از خودرو یک محموله سیگار را که راننده هیچ گونه مدرک و مجوز قانونی برای حمل آن نداشت کشف کردند.

توقیف خودروی سواری با خلافی ۵۰ میلیون ریالی

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : ماموران پاسگاه پلیس راه سمنان- دامغان هنگام کنترل و پیشگیری از تخلفات حادثه ساز در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری سمند دستور ایست دادند که در بررسی‌ها مشخص شد این خودرو ۵۶ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده داشته است.

کبیری افزود: این خودرو که به علت سرعت غیرمجاز توسط ماموران متوقف شده بود در بررسی و استعلام های صورت گرفته پلیس مشخص شد دارای ۵۶ کیلیرون ریال خلافی پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور طی مراحل قانونی، خودروی سمند به پارکینگ انتقال یافت و برابر قانون با رانندگان وسایل نقلیه ای که دارای خلافی بیش از مقدار تعیین شده باشند برخورد می‌شود.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در