اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز


اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز مدرسه ای 2 طبقه با 13 فضای اقامتی ( 8 اتاق در طبقه بالا و 5 اتاق در طبقه پایین )، 2 آشپزخانه، سرویس بهداشتی در هر طبقه، پارکینگ غیر مسقف و زمین بازی ست. فضاهای اقامتی این ساختمان شامل 2 اتاق 2 تخته، 3 اتاق 3 تخته، 5 […] نوشته اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی ایران -...

اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز مدرسه ای ۲ طبقه با ۱۳ فضای اقامتی ( ۸ اتاق در طبقه بالا و ۵ اتاق در طبقه پایین )، ۲ آشپزخانه، سرویس بهداشتی در هر طبقه، پارکینگ غیر مسقف و زمین بازی ست. فضاهای اقامتی این ساختمان شامل ۲ اتاق ۲ تخته، ۳ اتاق ۳ تخته، ۵ اتاق ۴ تخته، ۱ اتاق ۵ تخته، ۱ اتاق ۸ تخته و ۱ اتاق کف خواب با امکاناتی متفاوت می باشد. از امکانات اتاق های ۲ تخته می توان به تخت، موکت و یک سرویس اضافه کف خواب اشاره کرد. اتاق های ۳ تخته دارای ۲ سرویس اضافه کف خواب بوده که در دو باب از آنها تلویزیون موجود است.

اتاق های ۴ تخته دارای ۵ سرویس اضافه کف خواب بوده که ۳ مورد از آنها دارای مبلمان و تلویزیون هستند. همچنین یک اتاق ۵ تخته با ۵ سرویس اضافه کف خواب و تلویزیون و یک اتاق ۸ تخته با ۹ سرویس اضافه کف خواب و میز ناهار خوری نیز برای اسکان مسافران موجود است. علاوه بر این یک اتاق ۷۰ متری کف خواب نیز با امکاناتی همچون اجاق گاز، سینک ظرفشویی، تشک و پتو برای تور ها و گروه های پر جمعیت مهیا شده است. سیستم گرمایشی اتاق ها شوفاژ و سیستم سرمایشی آنها پنکه می باشد. در هر طبقه از این خانه بومی یک آشپزخانه مجهز با چند یخچال و سرویس بهداشتی مشترک ( توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام ) نیز تعبیه شده است.
در حیاط این اقامتگاه بوم گردی زمینی برای بازی آماده شده که مهمانان در صورت تمایل به استفاده از آن می بایست قبل از ورود، هماهنگی لازم را با مسئول اقامتگاه انجام دهند.

مهمانانی که بوم گردی همت را ررزو می کنند مطلع باشند که در این اقامتگاه غذا سرو نمی شود بنابراین می بایست از بازارچه ای در فاصله ۶۰۰ متری مجموعه خرید کرده و خودشان غذا بپزند. از سایر امکانات این بوم گردی می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور اشاره کرد.
از جمله روستاهای دیدنی منطقه رحیم آباد می توان به روستای تلیکان، روستای درسنک، روستای مایستان، روستای لیما و دهستان شوئیل اشاره کرد. گردشگران می توانند از سایر جاذبه های شهرستان رودسر از جمله آبشار میلاش، ساحل زیبای رودسر، چشمه آب معدنی سجیران، پارک جنگلی سفید آب و …نیز دیدن کنند.
پذیرش کودکان کمتر از ۱۲ سال رایگان می باشد.

فاصله حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا شهر رودسر : ۴۲.۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۷ دقیقه )
فاصله تا شهر رشت : ۱۱۴ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت : ۱۱۵ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۶ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن قزوین : ۱۲۳ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۴۶ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری رودسر : ۴۲ کیلومتر ( ۱ ساعت )
فاصله تا پایانه مسافربری رشت : ۱۱۵ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه)
فاصله تا مسجد جامع سجیران : ۶.۱ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه )
فاصله تا آبشار بزرگ میلاش : ۷.۱ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه )
فاصله تا روم دشت : ۱۲.۵ کیلومتر ( ۲۶ دقیقه )
فاصله تا جنگل توسه چال : ۱۳.۳ کیلومتر ( ۲۸ دقیقه )
فاصله تا دریاچه صمد آباد : ۲۳.۲ کیلومتر ( ۴۷ دقیقه )
فاصله تا روستای دیدنی سی سرا : ۳۲.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت )
فاصله تا ساحل اوشیان (دریا ) : ۵۱.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه )
آدرس:استان گیلان ، شهر رودسر ، اشکورات، رحیم آباد، روستای زیاز

اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز
اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز
اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز
اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز
اقامتگاه بوم گردی پردیس همت زیاز

منبع : یو اسپیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)