کشته شدن 30 تن از جنگجویان طالب در بدخشان


کشته شدن 30 تن از جنگجویان طالب در بدخشان

بر اساس گزارش ها در پی عملیات نیروهای امنیتی افغان در ولایت بدخشان به تعداد 30 تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده اند. فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی به خامه پرس گفت که در حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان بالای گروه دشمن در قریه جات اسکاذل و میردار ولسوالی کران و منجان ولایت بدخشان 19 تن از جنگجویان گروه طالب به شمول بابه جان یکی...

کشته شدن 30 تن از جنگجویان طالب در بدخشان

بر اساس گزارش ها در پی عملیات نیروهای امنیتی افغان در ولایت بدخشان به تعداد ۳۰ تن از جنگجویان گروه طالبان کشته شده اند.

فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی به خامه پرس گفت که در حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان بالای گروه دشمن در قریه جات اسکاذل و میردار ولسوالی کران و منجان ولایت بدخشان ۱۹ تن از جنگجویان گروه طالب به شمول بابه جان یکی از فرماندهان کلیدی این گروه کشته شده و پنج تن دیگر آنها مجروح گردیده اند.

وی گفت که در جریان این عملیات دو قرارگاه و چندین مواضع مستحکم گروه طالبان نیز از بین رفته است.

آقای امان افزود که در حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان شب گذشته در روستای فرغا میر ولسوالی جرم ولایت بدخشان ۱۱ جنگجوی طالب بشمول فتح الله یک شهروند تاجیکستانی کشته شده که اجساد کشته شده گان در میدان نبرد باقی مانده است.

به گفته فواد امان در این عملیات، قریه فرغامیری ولسوالی جرم ولایت بدخشان از وجود طالبان تصفیه شده است و در کنترل نیروهای امنیتی افغان آمده است.

عملیات آزاد سازی ولسوالی کران و منجان ولایت بدخشان از وجود طالبان از دیروز بدینسو توسط نیروهای دفاعی و امنیتی با حمایت نیروهای هوایی از دو استقامت کوتل «انجمن» پنجشیر و ولسوالی های «جرم و بهارک» ولایت بدخشان آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس