نیروهای نظامی و انتظامی مشمول فوق‌العاده مناطق جنگی شدند


نیروهای نظامی و انتظامی مشمول فوق‌العاده مناطق جنگی شدند

در جلسه نایب رییس مجلس با رییس ستاد کل نیروهای مسلح توافق شد که نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین شاغلین چهار بخش دیگر کرمانشاه مشمول فوق‌العاده مناطق جنگی شوند.

نیروهای نظامی و انتظامی مشمول فوق‌العاده مناطق جنگی شدند
به گزارش فانوس، دیدار امروز عیدالرضا مصری با سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح خبرهای خوشی به همراه داشت و تلاش‌های فراوان و پیگیری های مستمر این نماینده ولایی مجلس در بحث فوق‌العاده مناطق جنگی به نتیجه رسید.

این ملاقات منجر به رفع دو مشکل اساسی در بحث فوق‌العاده مناطق جنگی شد که یکی از درخواست‌های اساسی مردم در این زمینه بود.

فوق‌العاده مناطق جنگی تا پیش از این به شاغلین تمام دستگاه‌ها به جز شاغلین نظامی و انتظامی تعلق گرفته بود و افراد شاغل در نهادهای نظامی و انتظامی مشمول دریافت این فوق‌العاده نشده بودند؛ در جلسه امروز بنا به درخواست مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورا اسلامی و اعلام موافقت و دستور رییس ستاد کل نیروهای مسلح تمام شاغلین این نهادها هم مشمول افزایش حقوق از ۲۰ تا ۲۵ درصد شدند.

قابل ذکر است که فوق العاده مناطق جنگی برای شاغلین کارشناسی و بالاتر ۲۵ درصد و برای سایر مشاغل ۲۰ درصد حقوق است که مادام‌العمر خواهد بود و در زمان بازنشستگی هم از آن بهره مند خواهند بود.

دومین خبر خوش این جلسه هم در مورد بخش‌هایی از شهرستان کرمانشاه بود که به عنوان منطقه عملیاتی تصویب و مشمول این فوق‌العاده نشده بودند.

در این جلسه رییس ستاد کل نیروهای مسلح موافقت کرد که بخش‌های ماهیدشت، کوزران، سرفیروزآباد و بیلوار هم به عنوان مناطق عملیاتی همانند کرمانشاه اعلام شود. این دستور پس از ابلاغ به رده های پایین‌تر به زودی اجرا خواهد شد.

عبدالرضا مصری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار از حسن نیت و دستور فرماندهی معزز ستاد کل نیروهای مسلح تقدیر کرد و گفت: قطعا برداشته شدن این تبعیض موجب خرسندی هم استانی های عزیز شده است که جای تقدیر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس