کار قضایی؛ حساسیت، دقت و ظرافت می طلبد


کار قضایی؛ حساسیت، دقت و ظرافت می طلبد

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: کار در حوزه قضایی ، امنیتی و اطلاعاتی سخت و دشوار و در عین حال دقت، حساسیت و ظرافت می طلبد و کمترین کوتاهی از سوی متولیان و مجریان این حوزه حتی در برخی مواقع جبران ناپذیر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز پنجشنبه در آیین معارفه رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت بالای کارهای اطلاعاتی و قضایی اظهار داشت: چنانچه در طول یک سال پیاپی و مدام کار اطلاعاتی، قضایی و یا امنیتی انجام دهیم اما در لحظه ای و با یک غفلت و کوتاهی تمامی اثار و کارکردهای مثبت آن دچار خدشه خواهد شد.

کلانتری تصریح کرد: بر اساس شاخص ها و ارزیابی های مداوم وزارت کشور و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در سطح کشور استان کهگیلویه و بویراحمد همواره یکی از استان های امن محسوب می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به هماهنگی و تعامل بیش از پیش اعضای شورای تامین استان برای برقراری و ایجاد امنیت در ابعاد مختلف آن نیز گفت: استقلال و شجاعت از ویژگی های مهم یک قاضی در صدور رای هست اما این نافی و به معنای عدم تعامل و هماهنگی در این راستا نیست.

وی با بیان اینکه کشور امروز در بدترین و سخت ترین شرایط و دشمنی ها از سوی دشمنان و نظام استکبار مواجه شده گفت: دولت و نظام اسلامی نیز سرافرازانه ، مقتدر و با عزت در حال عبور از این گردنه دشوار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول هفته دولت امسال بیش از ۲۹۰ طرح عمرانی و اقصادی در شهرها و مناطق مختلف این استان به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها اغاز شده است.

وی تصریح کرد: ۲۵۳ مورد از این طرح ها افتتاحی و ۳۷ مورد نیز کلنگ زنی بوده است.

کلانتری همچنین مجموعه اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال را افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان