تذکر لازم به هتل‌هایی که در آنان رعایت شئونات اسلامی نمی شود، داده شود


تذکر لازم به هتل‌هایی که در آنان رعایت شئونات اسلامی نمی شود، داده شود

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه در برخی از مجالس ترحیم ها از ابزار موسیقی استفاده می شود، گفت: باید به هتل‌ها و تالارهایی که مجالس ترحیم در آنان برگزار می‌شود و رعایت شئونات اسلامی هم صورت نمی‌پذیرد، تذکر لازم داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام‌ «سید محی‌الدین طاهری» امروز (پنج شنبه 7 شهریور) در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر جامعه روحانیت برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون هر آنچه وظیفه بیان داشته ایم را گفته ایم، گفت: همه تذکرات پیرامون مشکلات شهر و مردم به مسئولان داده‌شده است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا و حضور برخی بانوان با پوشش نامتعارف در همایش اخیر اشاره و تصریح کرد: هنگامی‌که مقام معظم رهبری در موضوع مذاکره سخن آخر را گفته‌اند که «نه جنگ می‌شود نه مذاکره می‌کنیم» بعضی در همان مراسم می‌فرمایند اگر بداند مذاکره باکسی، باعث حل مشکلات مردم می‌شود این کار را انجام خواهد داد، واقعیت این است که دستانی در کار است و می‌خواهند وضعیت را به آن‌طرف سوق دهند.

حجت‌الاسلام‌ طاهری، تعمد در برخی از بی‌حجابی‌ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: این‌طور نیست که نیروی انتظامی برخورد نکند اما جو را به‌طوری نمایان می‌کنند که روحانیت و دین را بشکنند.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین(ع) با اشاره به اینکه در برخی از مجالس ترحیم ها از ابزار موسیقی استفاده می شود، بیان داشت: باید به هتل‌ها و تالارهایی که مجالس ترحیم در آنان برگزار می‌شود و رعایت شئونات اسلامی هم صورت نمی‌پذیرد، تذکر لازم داده شود.

پایان پیام/663

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان