شفاف سازی در امور خدمات دولتی ضروری است


شفاف سازی در امور خدمات دولتی ضروری است

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز گفت: شفاف سازی در امور خدمات دولتی ضروری است بنابراین بایستی رسانه ها خدمات دولت را در یک فضای منصفانه و اتاق شیشه ای به مردم عرضه کنند.

کامیل کریمیان روز پنجشنبه در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: شفافیت در خدمات رسانی و اطلاع رسانی و عنوان اتاق و دستگاه شیشه‌ای به معنی شفایت در امور و تقویت نقش رسانه‌ها در شفاف سازی امور اجرایی شهرستان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده است، یادآور شد: کم کاری و بی توجهی در حوزه اطلاع رسانی باعث افزایش مطالبات مردمی خواهد شد.

کریمیان با بیان اینکه یک روز در شهرستان سقز به عنوان روز بدون کاغذ اعلام شد بر توسعه دولت الکترونیک جهت ارائه خدمات بهتر و تاثیرگذارتر به شهروندان تاکید کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود هم افزایی سه قوه را باعث افزایش رضایت مندی شهروندان دانست و اضافه کرد: قرائت نادرست از یک پژوهش، جفا در حق دولتمردان در این استان است.

کریمیان همچنین به مسائل رسانه ای در خصوص اعلام رتبه اول استان کردستان در بحث فساد اشاره کرد و گفت: بر اساس یک روش تحقیقی که زیاد هم قابل استناد نیست این موضوع مطرح و توسط یکی از خبرگزاری ها برجسته شد که این شیوه درستی از نحوه اطلاع رسانی نیست.

وی با بیان اینکه مسیر درست کار اداری با نقد و پیشنهاد سازنده و دوری کردن از روزمرگی میسر خواهد شد از مسئولان و کارمندان خواست تا با نقد سازنده در راستای پویایی سیستم اداری تلاش کنند.

فرماندار ویژه سقز همچنین از صبر و اسقامت مردم در برابر تروریسم اقتصادی آمریکا تجلیل کرد و اظهار داشت : دشمنان این ملت هرگز به اهداف ترسیم شده خود نرسیده و نخواهند رسید و قدرت فرا منطقه ای، عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران و قدرت دیپلماسی ما برای جهانیان ثابت شده است.

وی با اشاره به کارهای زیرساختی در شهرستان سقز، افق و آینده توسعه و آینده را امیدوارکننده توصیف کرد و افزود: چهار بانده کردن راه های مواصلاتی در دست اقدام است، بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی تا دو ماه آینده با حضور رئیس جمهور و فرودگاه سقز نیز تا سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

شفاف سازی در امور خدمات دولتی ضروری است

امام جمعه سقز نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت به وظایف خود عمل کرده است، خواستار تلاش بیشتر مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم شهرستان شد و تاکید کرد: مسئولان همواره بایستی به اقشار ضعیف جامعه توجه کنند.

ماموستا سید حسین حسینی با بیان اینکه خداوند فرموده است، فقرا عیال من و ثروتمندان وکیل من هستند از خیران و کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خواست بیشتر برای خدمت به محرومان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن ایجاد تفرقه بین مسلمانان و ترویج آسیب های اجتماعی از طریق توزیع مواد مخدر است، تلاش های نیروی انتظامی برای مبارزه با سوادگران مرگ را قابل تقدیر دانست.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان سقز، از چند کارمند نمونه ادارات با اهدای لوح تجلبل و تقدیر شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش