یادواره شهدای کارمند در خوی برگزار شد


یادواره شهدای کارمند در خوی برگزار شد

ارومیه- ایرنا- یادواره 36 شهید کارمند شهرستان خوی به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مدیران و مسوولان ادارات این شهرستان برگزار شد .

به گزارش ایرنا، فرماندار خوی عصر روز پنجشنبه در این آیین که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم این شهرستان نیز حضور داشتند با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن همیشگی یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: خون این شهدا، همواره حافظ منافع نظام در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران بوده و پس از این نیز تقویت این فرهنگ در جامعه مانع از نفوذ فرهنگ بیگانه به داخل کشور خواهد شد.

سیدمحمد عابدی، با بیان اینکه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی، مرهون جانفشانی شهدای گرانقدر میهن است، ادامه داد: خون شهدا همواره پاسدار و حافظ ارزش‌های والای نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد دولت و دستاوردهای نظام اسلامی از سوی مسوولان است.

وی با بیان اینکه هدف استکبار جهانی از بین بردن نظام اسلامی در ایران است گفت: توسعه یافتگی کنونی ایران همه اهداف دشمنان این نظام را نقش برآب کرده و بالندگی نظام و خدمات ارزنده و زیربنایی آن چشم آنها را کور کرده است.

عابدی با اشاره به اینکه به رغم همه تحریم‌ها، توسط دولت تدبیر و امید، کارهای ارزنده‌ای در کشور انجام می‌گیرد گفت: در هفته دولت امسال ۱۱۰ طرح عمرانی و خدماتی با مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در خوی اجرا شده است که این نشان از پویایی و سرزندگی این نظام در برابر توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه خوی نیز در این آیین گفت: ویژگی و خدمات شهدا باید در سطح جامعه تبلیغ شود و همه مسوولان در انجام این امر، وظیفه خطیری برعهده دارند.

حجت‌الاسلام سیدرضی شکوری افزود: از مسوولان و دولتمردان انتظار می‌رود رفتار شهیدان والامقام رجایی و باهنر را الگوی اخلاقی و رفتاری خود قرار بدهند.

وی بر لزوم تلاش همگانی برای پیاده کردن اندیشه‌ها و طرز زندگی شهید رجایی در زندگی روزمره و عملی جامعه ایرانی اسلامی تاکید کرد.

آذربایجان غربی دارای ۳۱۲ شهید کارمند است که از این تعداد ۳۶ شهید در شهرستان خوی است.

هشتم شهریور یادگشت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر است.

۸۱۳۵/۶۱۸۵/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی