تهران قهرمان مسابقات اسکواش استعدادهای برتر کشور شد


تهران قهرمان مسابقات اسکواش استعدادهای برتر کشور شد

رشت - ایرنا - دومین دوره رقابت های اسکواش المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران، عصر پنجشنبه با قهرمانی تیم تهران در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این رقابت ها و در بخش مسابقات تیمی ، تیم های اسکواش پسران تهران و خوزستان با غلبه برابر تمامی رقبای خود، به دیدار نهایی و فینال این دوره از رقابت ها راه یافتند. در دیدار نهایی نیز، تیم اسکواش پسران تهران با نتیجه دو بر یک برابر خوزستان به برتری رسید و عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت های اسکواش پسران المپیاد استعدادهای برتر کشور را به خود اختصاص داد .

با قرار گرفتن تیم اسکواش خوزستان در مکان دوم ، تیم های گیلان و گلستان نیز به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند.

همچنین در رقابت های انفرادی که روز گذشته پایان یافته بود؛ در رده سنی زیر ۱۳ سال، محمد چنگانیان از اصفهان با برتری برابر حریفانش عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، ارشام شعبان نژاد از گیلان در مکان دوم این رده سنی قرار گرفت ، محمدصالح آقاخانی از استان مرکزی و کوشا مصلحی از تهران نیز به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

همچنین در رقابت های رده سنی زیر ۱۵ سال ، سهیل سلطانی از استان فارس عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد ، پوریا حسن زاده از تهران مقام نایب قهرمانی را کسب کرد ، ارشیا جاهدی از کیش و امیرحسین رضازاده از خوزستان نیز به طور مشترک مقام سوم را تصاحب کردند.

دومین دوره رقابت های اسکواش قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران از دوشنبه گذشته با حضور ۸۱ ورزشکار این رشته از استان های مختلف کشور در رشت آغاز شد که ورزشکاران حاضر در این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال و در دو بخش مسابقات انفرادی و مسابقات تیمی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)