فعال شدن میز فرش ایران و چین با هدف توسعه صادرات


فعال شدن میز فرش ایران و چین با هدف توسعه صادرات

ایران اکونومیست- نایب رییس اتاق بازرگانی ایران وچین اظهار داشت: نشست میز کشورهای مختلف برای بازارهای هدف صادراتی فرش دستباف به منظور شناسایی زمینه‌های ورود و توسعه روابط دو جانبه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

فعال شدن میز فرش ایران و چین با هدف توسعه صادرات

مجیدرضا حریری نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در پاویون مرکز ملی فرش ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه فرش بر شناسایی ویژگی‌های منحصر به‌ فرد فرش دستباف ایران به جهانیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرش دستباف ایران، فرشته دستپاک در دیدار با نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین بر استفاده از کسب و کارهای اینترنتی در حوزه فرش تاکید کرد.

وی گفت: با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری و استارت آپ های مطرح در حوزه کسب و کارهای اینترنتی به دیجیتال مارکنتیگ وارد می شویم.

مجیدرضا حریری، نایب‌رییس اتاق بازرگانی ایران و چین ضمن توضیح چگونگی توسعه صادرات فرش دستباف ایرانی و بررسی راهکارهای عملی تعامل با بازار چین و ویژه هنگ‌کنگ چنین بیان کرد: در ابتدا باید شناسایی ویژگی‌های منحصربه‌فرد فرش دستباف ایران در کشور چین دنبال شود.

او هم چنین از فعال شدن میز فرش چین که به مدت چهار سال متوقف شده بود با حضور فعالان و ذینفعان خبرداد و گفت: نشست میز کشورهای مختلف برای بازارهای هدف صادراتی فرش دستباف به منظور شناسایی زمینه‌های ورود و توسعه روابط دو جانبه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس