قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کند


قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کند

زنجان - ایرنا - امام جمعه موقت زنجان گفت: قوه قضائیه باید به پرونده مقسدان اقتصادی در هر جایگاهی رسیدگی و با خاطیان برخورد کند.

حجت الاسلام حسن بیات در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: انسانهایی خدوم و پاک در کشور خدمت می کنند و این موضوع به معنای سیاهنمایی نیست، اما باید در مرحله اول با افرادی که از فرصت بوجود آمده سوء استفاده و زمینه فساد را ایجاد می کنند در چارچوب قانون با دستور اسلامی با قدرت و قوت برخورد شود.

وی اظهار داشت: در راس قوه قضائیه فردی قرار گرفته که به فساد رسیدگی می کند؛ همانطوری که در موارد بهداشتی پیشگیری بر درمان اولویت دارد که درصورت بی توجهی بیماری بروز می یابد، این مهم نیز در برخورد با مفاسد اقتصادی باید مد نظر قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: مقررات وضع شده در کشور برای همگان به ویژه خاطیان لازم الاجرا است و وقتی این مهم به نتیجه می رسد که در صحنه عمل پیاده شود و همگان وظیفه دارند در تحقق این مهم کمک کنند.
بیات خاطرنشان کرد: هشتم شهر یور سالروز شهادت ۲ یار باوفای انقلاب شهیدان رجایی و باهنر است، انسان هایی وارسته بودند که توانستند در حیات خود و پس از آن الگو باشند.

خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: این ۲ شخصیت در حساست ترین زمان کشور را مدیریت کردند و در نهایت به شهادت رسیدند که در این ایام نیز دولتمردان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند که ایشان فرامین گرانقدر، و راهنمایی هایی داشتمد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رهبری در این دیدار به مسائل فرهنگی، اقتصادی تاکید جدی داشتند که در این میان دولت به مسائل معیشتی مردم اورژانشی در کوتاه مدت ایجاد می شود، باید رسیدگی کند.

بیات اضافه کرد: هم اکنون با همراهی دولت و نظام، توجه به فرامین رهبری انقلاب در دستور کار قرار گرفته و به دور از شعار عمل شود و در این راستا نباید از دشمن ترسید.

امام جمعه موقت زنجان افزود: دشمن بر علیه کشورمان محاصره و تحریم های متعددی اعمال کرده که با توکل به خدا نباید کوچکترین سستی به راه داد و باید تمام قد در برابر آنها ایستادگی کرد که این مهم روش سیدالشهدا بوده که سرمایه ای ارزشمند است.

وی راه علاج کشور را تبعیت از منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: معظم له همواره در شرایط حساس با بینش و هوشمندی مسیرپر تلاطم را به سر منزل آرامش رسانده است.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...