بازی Elden Ring در رویداد Tokyo Game Show حضور نخواهد داشت


بازی Elden Ring در رویداد Tokyo Game Show حضور نخواهد داشت

استودیو FromSoftware به توسعه بازی‎های Dark souls و Bloodborne معروف است؛ حال اعلام شده که جدیدترین بازی آن‎ها یعنی بازی Elden Ring در TGS حضور نخواهد داشت. علاقه‌ استودیو فرام سافتور (FromSoftware) به انجام پروژه‌های مشارکتی بیشتر مدتی پیش اعلام شد که استودیو FromSoftware قصد دارد تا با ساخت بازی Elden Ring به ژانر فانتزی تاریک بازگردد. تریلر...

استودیو FromSoftware به توسعه بازی‎های Dark souls و Bloodborne معروف است؛ حال اعلام شده که جدیدترین بازی آن‎ها یعنی بازی Elden Ring در TGS حضور نخواهد داشت.

مدتی پیش اعلام شد که استودیو FromSoftware قصد دارد تا با ساخت بازی Elden Ring به ژانر فانتزی تاریک بازگردد. تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده است این موضوع را کاملا مشخص می‎کند که این بازی از لحاظ روایت داستان و مکانیک مبارزه بسیار شبیه به فرانچایز محبوب این استودیو یعنی Dark Souls است. ولی خبر بد این است که کسانی که منتظر بودند تا تصویر واضح‎تری از این بازی ببینند باید کمی بیشتر صبر کنند زیرا بنابر منابع موثق این بازی در کنفرانس بزرگ بازی‎های ویدیویی در ژاپن حضور نخواهد داشت.

رویداد Tokyo Game Show بزرگ‎ترین کنفرانس بازی‎های ویدیویی در ژاپن و رتبه سوم یا چهارم در بین کنفرانس‎های بازی در جهان است. امروز کمپانی Bandai Namco برنامه خود را برای این کنفرانس منتشر کرد و به نظر می‎رسد که بازی Elden Ring قرار است یک کنفرانس مهم دیگر را از دست بدهد. از آن جایی که محتوای منتشر شده از این بازی بیشتر کلی بوده‎اند تا جزئی شاید این بازی هنوز در مراحل اول توسعه است و برای این که خود را به طرفداران نشان بدهد آماده نیست.

از آن جایی که استودیو FromSoftware این اجازه را دراد تا بازی‎‎های خود را آزادانه وارد بازار کنند، سخت است بگوییم که این غیبت چه معنایی خواهد داشت ولی از یکی از این دو مورد خارج نیست. یا این بازی خیلی با تاریخ انتشارش فاصله دارد، یا هنوز محتوای هیجان‎انگیزی که بتواند با آن دل مخاطبان را ببرد ندارد. همانطور که می‎دانید بازی Elden Ring حاصل همکاری جورج آر. آر. مارتین نویسنده کتاب‎های نغمه‎ای از آتش و یخ و استودیو FromSoftware است. مارتین پس از پایان بحث برانگیز سریال Game of Thrones از این که دیگر فکرش آزاد شده است ابراز خوشحالی کرد و همچنین اظهار داشت که پایان این سریال که توسط دی. بی. وایس و دیوید بنیاف رقم خورده است تاثیری بر داستان دو کتاب آخر او نخواهد داشت.

نظر شما درباره بازی Elden Ring چیست؟ آیا این بازی می‎تواند موفقیت سری Souls را تکرار کند؟

بازی Elden Ring در رویداد Tokyo Game Show حضور نخواهد داشتبازی Elden Ring در رویداد Tokyo Game Show حضور نخواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی