مرغ و برنج،هیچ کدام گران نشدند! /خبر کمبود گندم دروغ است


مرغ و برنج،هیچ کدام گران نشدند! /خبر کمبود گندم دروغ است

 حسین مدرس خیابانی،قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت در امور بازرگانی،گفت: در بحث قیمت برنج،با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت،قیمت حدود 10 درصد کاهش داشته است.

مرغ و برنج،هیچ کدام گران نشدند! /خبر کمبود گندم دروغ است

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: حسین مدرس خیابانی، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز، در واکنش به خبر کمبود گندم در کشور تا دوماه آینده و نیاز به واردات در این حوزه، گفت: من از مسئولان شرکت بازرگانی دولتی چیزی نشنیدم و فکر می‌کنم این خبر کذب باشد، زیرا تا به الان گزارشی مبنی بر کمبود گندم و نیاز به واردات این محصول به دست من نرسیده است.

وی درباره خرید تضمینی این محصول نیز گفت: خرید تضمینی توسط دولت همچنان در حال انجام است. با این که مقدار خریداری شده نسب به سال گذشته پایین آمده، اما گزارشی مبنی بر کمبود گندم تا به حال ارائه نشده است.
بیشتر بخوانید: اتمام گندم تا دو ماه دیگر دروغ محض است/خرید گندم تضمینی نسبت به پارسال کاهش داشت
مدرس خیابانی درباره افزایش قیمت برنج نسبت به سال گذشته گفت: در بحث قیمت برنج، با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت، قیمت حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است. اما قیاس قیمت امسال با سال گذشته به دلیل تفاوت در آمار‌ها و شاخص‌های اقتصادی قیاس درستی نیست.

وی برخلاف آنچه در بازار مشاهده می‌شود، افزایش قیمت مرغ را تکذیب کرد و گفت: با توجه نزدیک شدن به ایام محرم حسینی، قیمت مرغ کاهشی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است