زمینه اشتغال 70 نفر در خلخال فراهم شد


زمینه اشتغال 70 نفر در خلخال فراهم شد

اردبیل _ ایرنا _ رئیس صندوق کارآفرینی امید خلخال از اجرای 43 طرح اشتغال‌زا و فراهم شدن زمینه اشتغال 70 نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، روح‌الله محمدی روز شنبه در آیین افتتاح طرح یک واحد تولید لباس بیمارستانی در روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال افزود: در سال جاری ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زا با کارمزد چهار درصد از محل اعتبارات تسهیلاتی صندوق توسعه ملی و از طریق صندوق کارآفرینی امید در اختیار متقاضیان طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زای این شهرستان قرار گرفته است.

او گفت: برای راه‌اندازی واحد تولید لباس بیمارستانی روستای خوجین ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات از طریق این صندوق پرداخت شده و با احتساب آورده مجری طرح در مجموع سه میلیارد ریال برای

راه‌اندازی این واحد سرمایه‌گذاری شده و زمینه اشتغال ۱۵ نفر از بانوان خیاط منطقه در این واحد تولیدی فراهم شده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته نیز با پرداخت تسهیلات کم‌بهره از طریق این صندوق به متقاضیان طرح‌های اشتغال‌زا از جمله طرح‌های تولید محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای زمینه اشتغال ده‌ها نفر در این منطقه فراهم شد.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این آیین از توسعه و رونق واحدهای تولید پوشاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر از مردان و زنان در واحدهای تولیدی لباس زنانه و مردانه و پوشاک در مناطق شهری و روستایی این منطقه فعالیت می‌کنند.

او از ارائه بسته‌های حمایتی به متقاضیان طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در بخش پوشاک و لباس این شهرستان خبر داد و گفت: ارائه تسهیلات بانکی کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت و دوره تنفس از محل اعتبارات تسهیلاتی مناطق محروم روستایی از جمله این بسته‌های حمایتی در فراهم شدن زمینه اشتغال بخشی از بیکاران در حوزه تولید پوشاک شهرستان است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس