تولد محسن ابراهیم زاده - شهریور 98


تولد محسن ابراهیم زاده - شهریور 98

موسیقی ما - خواننده «دونه دونه» آخرین کنسرت تابستان 1398 در تهران را سوم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد. «محسن ابراهیم‌زاده» در حالی در این برنامه روی صحنه رفت که «مهدی کرد» تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌هایش در بک‌استیج جشن تولدی برایش تدارک دیده بود. سالروز تولد محسن ابراهیم‌زاده، 17 شهریور است که با توجه به تقارن این...

موسیقی ما - خواننده «دونه دونه» آخرین کنسرت تابستان 1398 در تهران را سوم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

«محسن ابراهیم‌زاده» در حالی در این برنامه روی صحنه رفت که «مهدی کرد» تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌هایش در بک‌استیج جشن تولدی برایش تدارک دیده بود. سالروز تولد محسن ابراهیم‌زاده، 17 شهریور است که با توجه به تقارن این روز با ایام سوگواری محرم و تعطیلی کنسرت‌ها، جشن تولد او حدود دو هفته زودتر برگزار شد.

در این کنسرت چهره‌هایی چون علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، رضا بهرام، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی (بازیکنان تیم پرسپولیس)، امیر مقاره (خواننده گروه ماکان)، محمدحسین توتونچیان، سعید بنازاده، محمدامین کریم‌پور و... حضور داشتند.
 
اثری از:
سایت موسیقی ما
خواننده:
محسن ابراهیم زاده
گفت و گو:
آرتین ولی الهی
کاور ویدیو:
تولد محسن ابراهیم زاده - شهریور 98
تصویر:
هادی پوراحمدی، مصطفی گرمان
تدوین‌گر:
وحید رحیمیان
گزارش ویدیویی «موسیقی ما» از جشن تولد این خواننده در حاشیه کنسرت‌ 3 شهریور 1398 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی