270 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی مهر ماه آتی معلم می شوند


270 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی مهر ماه آتی معلم می شوند

مشهد- ایرنا- رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: 270 نفر از دانش آموختگان این دانشگاه از بتدای سال تحصیلی جدید مهر ماه آتی در این استان فعالیت خود را به عنوان معلم در کلاس درس شروع می کنند.

رمضانعلی نیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد نیم فصل دوم دانشگاهی امسال دانش آموخته شده اند و هم اکنون در حال کسب آمادگی برای ورود به کلاس درس و تعلیم و تربیت دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ هستند.

وی به پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان نیز اشاره و بیان کرد: در چارچوب کنکور سراسری امسال سه هزار و ۱۰۰ نفر برای مصاحبه معرفی شده اند که در نهایت دو هزار و ۴۰۰ نفر آنان پذیرفته و وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: این دانشگاه در ۱۶ رشته در قالب دو پردیس دانشگاهی دختران و پسران پذیرش دانشجو دارد.

دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی جزو دانشگاههای برتر در زمینه اعضای هیات علمی است به طوری که با ۶۶ عضو هیات علمی، سرمایه مهمی از نظر نیروی انسانی متخصص دارد.

خراسان رضوی یک میلیون و ۲۳۰ هزار دانش آموز دارد. این استان برای مهر ماه آتی ۱۶ هزار و ۵۰۰ معلم نیاز دارد تا همه ۵۴ هزارکلاس درس مدارس خراسان رضوی داشته باشند.

۷۴۹۶/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی