فرمانده الحشد الشعبی: در انبارهایی که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت موشک‌های ایرانی نبود


فرمانده الحشد الشعبی: در انبارهایی که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت موشک‌های ایرانی نبود

یکی از فرماندهان الحشد الشعبی بااشاره به اینکه بعد از خروج آمریکا از برجام این سازمان انتظار داشت مورد هدف قرا بگیرد افزود: هیچ موشک دور برد ایرانی در انبارهایی که رژیم صهیونیستی آنها را هدف قرار وجود نداشت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، احمد الاسدی، یکی از فرماندهان الحشدالشعبی عراق و سخنگوی فراکسیون فتح در پارلمان این کشور در نشست خبری با خبرنگار که در دفتر وی در بغداد برگزار شد گفت که این سازمان هیچ موشک دور برد ایرانی در انبارهایی که رژیم صهیونیستی آنها را مورد هدف قرار داد نگهداری نمی‌کرد.

وی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به برخی پایگاه‌های عراقی و احتمال دست داشتن آمریکا در این حملات گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام و افزایش تنش میان ایران و آمریکا الحشد الشعبی انتظار داشت که مورد هدف قرار گیرد.

این مسئول عراقی همچنین گفت : ما به نتیجه قطعی رسیدیم که اسرائیل پشت حملات اخیر قرار دارد و دولت عراق درحال تنظیم شکایت علیه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل است.

به گزارش ایسنا، مسئولان الحشد الشعبی عراق می‌گویند که رژیم صهیونیستی اخیرا چندین بار به حریم هوایی عراق تجاوز کرده و مواضع آنها را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است. این حملات به شکل مخفیانه انجام می‌شود و اسرائیلی‌ها تاکنون درباره آن موضع گیری نکرده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟