بازارگاه، خرید بلیط اتوبوس را برای مسافران آسان‌تر کرده است


بازارگاه، خرید بلیط اتوبوس را برای مسافران آسان‌تر کرده است

سفر با اتوبوس، انتخاب مناسب، راحت و نسبتا ارزان برای مسافرت است. مخصوصا برای آن دسته از مسافرانی که مرتب در حال سفر کردن هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، معمولا برای کلیه مسیرهای جاده‌ای بین شهرهای مختلف سرویس‌های اتوبوسی بسیاری وجود دارد که همین موضوع مزیت سفرهای اتوبوسی نسبت به سفرهای هوایی و ریلی است. شما می‌توانید بین انواع مختلف اتوبوس، ساعت حرکت موردنظرتان، شرکت مسافربری و مسیرهای مختلف به‌راحتی بلیط اتوبوس خود را خریداری کنید. در ایام تعطیلات رسمی و تعطیلات تابستانی، پیدا کردن صندلی خالی در اتوبوس‌ها سخت است. به همین دلیل توصیه می‌شود برای ایام شلوغی حتما از دو هفته قبل بلیط خود را رزرو کنید تا در روز سفر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

خرید بلیط اتوبوس بسیار ساده است. تنها کافی است به سامانه بازارگاه به آدرس اینترنتی bazargah.com مراجعه کنید و بلیط اتوبوس خود را به‌صورت آنلاین خرید کنید. در ادامه مطلب چگونگی خرید بلیط از سایت شرح داده‌ شده است. هم‌چنین شما می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به ترمینال‌ها، شرکت‌های مسافربری و اخبار مربوط به حمل‌ونقل را در این سایت پیدا کنید.

بلیط اتوبوس‌ها بسته به نوع اتوبوس و مقصد شما قیمت‌های مختلفی دارند. هنگام خرید به مبلغ بلیط توجه کنید. در نظر داشته باشید در سایت بازارگاه بلیط اتوبوس همراه با تخفیف ارائه می‌شود و شما می‌توانید بلیط اتوبوس خودتان را ارزان‌تر از وب‌سایت‌های مشابه خرید کنید. علاوه بر این، سایت بازارگاه کوپن‌های تخفیف خرید به مسافران ارائه می‌کند.

بازارگاه، خرید بلیط اتوبوس را برای مسافران آسان‌تر کرده است

چگونه از سایت بازارگاه بلیط بخرم؟

مراحل خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از سایت بازارگاه بسیار راحت است و در کمتر از سه دقیقه شما قادرید بدون عضویت در سایت بلیط خودتان را بخرید. در ابتدا مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید و روی دکمه جستجوی بلیط کلیک کنید. لیستی از سرویس‌های موجود برای جستجوی شما نمایش داده می‌شود. قیمت‌ها در این لیست بسته به نوع اتوبوس و درصد تخفیف متفاوت است. با استفاده از فیلترهای مختلف می‌توانید نتیجه جستجو را برای خودتان فیلتر کنید. پس از پیدا کردن سرویس اتوبوسی دلخواه روی انتخاب کلیک کنید. در مرحله بعد شما بایستی صندلی دلخواه خود را انتخاب کنید. در این مرحله، اطلاعات مسافر مانند نام و نام خانوادگی و کد ملی و شماره موبایل مسافر را وارد کرده و روی دکمه ادامه خرید کلیک کنید. پیش فاکتور برای شما صادر می‌شود. یک‌بار دیگر اطلاعات داخل پیش فاکتور را چک کنید و در صورت لزوم اطلاعات را ویرایش کنید. در صورت صحت اطلاعات با خواندن قوانین و مقررات و تایید آن روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا به درگاه بانکی متصل شوید و با پرداخت بهای بلیط، خرید خود را نهایی کنید. شناسه خرید بلیط را یادداشت کنید تمامی پیگیری‌های بعدی شما از طریق این شناسه خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس از اپلیکیشن بازارگاه

علاوه بر خرید بلیط توسط سایت بازارگاه مسافران قادرند بلیط اتوبوس خود را توسط اپلیکیشن بازارگاه نیز بخرند. برای دانلود اپلیکیشن بازارگاه کافی است به مارکت‌های معتبر مانند کافه بازار یا مایکت مراجعه کنید و پس از دانلود اپلیکیشن، آن را روی گوشی خود نصب کنید. مراحل خرید بلیط اتوبوس توسط اپلیکیشن بازارگاه بسیار شبیه سایت است و شما با طی کردن مراحل گفته شده بلیط خود را می‌خرید.

بازارگاه بازاری برای مسافران

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات