دختران مراغه عازم مسابقات استعدادیابی سپک‌تاکرای کشوری شدند


دختران مراغه عازم مسابقات استعدادیابی سپک‌تاکرای کشوری شدند

مراغه - ایرنا - رئیس کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی از اعزام تیم دختران مراغه به مسابقات کشوری استعدادیابی جوانان در این رشته خبر داد.

غلامرضا عبدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور یافته و به رقابت خواهد پرداخت.
وی ادامه داد: در این مسابقات تیم مراغه را ساغر آذری فام، کوثر امجدی پرچین بلاغ، زهرا جنانی، هانیه امیرثنایی، مینا چوبنگ به‌عنوان بازیکن، صفا راشدی و سمیه فضلی به عنوان مربی، زهرا سلیماندوست به عنوان کمک‌مربی، لیلا عبدی به عنوان سرپرست و بهناز امجدی به عنوان کمک سرپرست همراهی می‌کنند.
عبدی اضافه کرد: هم اکنون این تیم با توجه به تجارب و استعدادهای خود، از شانس مناسبی برای کسب مقام های برتر کشوری در این رقابت‌ها برخوردار است.
وی افزود: مسابقات استعدادیابی سپک تاکرای دختران کشور به میزبانی رشت ۱۲ شهریور ماه جاری پایان می یابد.

سپک تاکرا شبیه والیبال بوده اما برای گذراندن توپ از تور به ‌جای دست از پا استفاده می ‌شود، این بازی از ورزش‌ های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.
اندازه زمین و ارتفاع تور در این بازی شبیه بدمینتون بوده و هر تیم ۳ بازیکن دارد و هر تیمی که بتواند ۲ ست از ۳ ست بازی را از آن خود کند برنده مسابقه خواهد بود، هر ست ۲۱ امتیاز دارد و در ست سوم تنها کسب ۱۵ امتیاز برای پیروز شدن تیم ها کافی است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان