بازی Star Citizen – برگزاری بتای Squadron 42 سه ماه به عقب افتاد


بازی Star Citizen – برگزاری بتای Squadron 42 سه ماه به عقب افتاد

به نظر می‌رسد که تأخیر به بخشی جدانشدنی از پروژه‌ی چندساله و مورد انتظار استودیوی Cloud Imperium یعنی بازی Star Citizen تبدیل شده است. بازی Star Citizen را می‌توان یکی از بلندپراوازانه‌ترین پروژه‌های صنعت گیمینگ یا یکی از بزرگ‌ترین کلاه‌برداری‌هایی که این صنعت به خود دیده است دانست. این عنوان که توسعه‌اش در سال 2011 آغاز شد، درحالی که هنوز وارد...

به نظر می‌رسد که تأخیر به بخشی جدانشدنی از پروژه‌ی چندساله و مورد انتظار استودیوی Cloud Imperium یعنی بازی Star Citizen تبدیل شده است.

بازی Star Citizen را می‌توان یکی از بلندپراوازانه‌ترین پروژه‌های صنعت گیمینگ یا یکی از بزرگ‌ترین کلاه‌برداری‌هایی که این صنعت به خود دیده است دانست. این عنوان که توسعه‌اش در سال 2011 آغاز شد، درحالی که هنوز وارد فاز بتا هم نشده، میلیون‌ها دلار کمک مالی جمع‌آوری کرده است و همچنان پس از گذشت این همه سال مشاهده می‌کنیم که سازندگان انتشار حتی بتای آن را هم به تعویق می‌اندازند.

پس از سال‌ها انتظار بالاخره در اواخر 2018 تأیید شد که در کنار یک آلفا، یک بتا برای بخش تک‌نفره‌ی بازی Star Citizen یعنی بخش Squadron 42 در اوایل 2020 برگزار خواهد شد اما حال استودیوی Cloud Imperium اعلام کرده است که انتشار بتای Squadron 42 که شامل چندین نام بزرگ هالیوودی هم خواهد بود، 12 هفته یا 3 ماه به دلیل تغییرات در روند توسعه به عقب افتاده است. این یعنی این بتا که قرار بود در سه‌ماهه‌ی دوم 2020 برگزار شود، در سه‌ماهه‌ی سوم یا چهارم در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین در حال حاضر مشخص نیست همان‌طور که وعده داده شده بود، پیش از این بتا شاهد برگزاری آلفای عمومی خواهیم بود یا خیر.

Star Citizen در حال حاضر در فاز آلفا به سر می‌برد و بدون تاریخ انتشار مشخصی قرار است بر روی پی‌سی منتشر شود.

نظر شما راجع به بازی Star Citizen چیست؟

بازی Star Citizen – برگزاری بتای Squadron 42 سه ماه به عقب افتادبازی Star Citizen – برگزاری بتای Squadron 42 سه ماه به عقب افتاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس