مونسان مدیریت سازمان میراث فرهنگی را به ثبات رساند


مونسان مدیریت سازمان میراث فرهنگی را به ثبات رساند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ علی اصغر مونسان مدیریت سازمان میراث فرهنگی را به ثبات نسبی رساند.

هادی شوشتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص گزینه پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی به موجب قانون مصوب مجلس تبدیل به وزارتخانه شد و رئیس جمهوری نیز طی حکمی علی‌اصغر مونسان را به رئیس این سازمان منصوب کرد که وی طی دوران ۲ سال مدیریت خود عملکرد مثبتی ارائه کرده است.

وی افزود: برخلاف دوره‌های قبل که ما شاهد تعویض روسای سازمان‌ها بودیم، طی دولت دوازدهم، مدیریت سازمان میراث فرهنگی را به یک ثبات نسبی رسیده بود.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ به اعتقاد من با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که طی این دو سال صورت گرفته، ضرورت دارد که این برنامه‌ها تداوم و استمرار داشته باشد تا یکبار دیگر شاهد جابجایی در مدیریت هرم سازمان نباشیم.

شوشتری همچنین با اشاره به این برنامه‌ریزی‌ها که بخشی از آنها تحقق یافته و بخشی دیگر باقی مانده تصریح کرد:‌ با توجه به ۲ سال عمر قانونی باقی مانده دولت دوازدهم، منطق مدیریتی الزام می‌کند که به گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت میراث فرهنگی رای اعتماد بدهیم که انشاءالله برنامه‌ها با همان رویکرد و روند قبلی ادامه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری دوشنبه هفته گذشته (چهارم شهریورماه ۱۳۹۸) در نامه‌ای علی اصغر مونسان را به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری و محسن حاجی میرزایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.

براساس گزارش‌ها جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی میراث فرهنگی و نیز آموزش و پرورش قرار است سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه