دانلود فیلم X-Men Dark Phoenix 2019 مردان ایکس ققنوس سیاه با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم X-Men Dark Phoenix 2019 , دانلود فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم X-Men Dark Phoenix 2019 مردان ایکس ققنوس سیاه با زیرنویس فارسی

فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: مردان ایکس ققنوس سیاه X-Men Dark Phoenix

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 6/10

ژانر: اکشن | علمی تخیلی | ماجراجویی

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا فیلم X-Men Dark Phoenix 2019 مردان ایکس ققنوس سیاه

کارگردان: سیمون کینبرگ

ستارگان: جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت، تای شرایدن، سوفی ترنر

سال تولید: 2019 میلادی

زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

مدت زمان : 114 دقیقه

درباره فیلم X-Men Dark Phoenix :

مردان ایکس ققنوس سیاه ، فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی سیمون کینبرگ است که بر اساس شخصیت‌های مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌است. X-Men Dark Phoenix نخستین تجربه کارگردانی کینبرگ است که پیش‌تر به عنوان تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس در این مجموعه حضور داشته‌است. X-Men Dark Phoenix دوازدهمین قسمت در دنیای سینمایی مردان ایکس است و دنباله مستقیمی بر فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس محسوب می‌شود.

Dark Phoenix هفتمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس است که توسط کمپانی فاکس ساخته شده‌است. جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت، تای شرایدن، سوفی ترنر، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز و جسیکا چستین ستارگان فیلم هستند. در این قسمت مردان ایکس باید با قدرت کامل ققنوس سیاه ، زمانی که مأموریت نجات در فضا دچار مشکل شد و همچنین امپراتوری بیگانه‌ای روبرو شوند.

داستان فیلم:
در فیلم X-Men Dark Phoenix ، جین گری وقتی با یک نیروی کیهانی رمزآلود برخورد می کند در آستانه ی مرگ قرار می گیرد. این نیرو نه تنها او را بی نهایت قوی تر، بلکه ناپایدارتر می کند. با توجه به اینکه قدرت جین در حال خارج شدن از کنترل است ، گروه او باید یک راه برای اتحاد پیدا کنند تا نه تنها روح جین را نجات دهند ، بلکه از زمین در مقابل موجوداتی که به دنبال قدرت های جین و سلطه بر کهکشان هستند محافظت کنند…

برای دیدن کالکشن مردان ایکس اینجا کلیک کنید

لینک های دانلود با زیرنویس فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.68 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 982 مگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .