مقاومت؛ رمز ایستادگی کشور در سختی‌ها


مقاومت؛ رمز ایستادگی کشور در سختی‌ها

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه موضوع دفاع مقدس، محور وحدت همه گروه‌ها و اقشار جامعه است، گفت: رمز موفقیت کشور در شرایط پیچیده و سخت، روحیه مقاومت و ایستادگی است و این فرهنگ باید به نسل جدید انتقال داده شود.

مقاومت؛ رمز ایستادگی کشور در سختی‌ها

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی امروز، 10 شهریورماه در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان، با بیان اینکه موضوع دفاع مقدس، محور وحدت همه گروه‌ها و اقشار جامعه است، گفت: رمز موفقیت کشور در شرایط پیچیده و سخت، روحیه مقاومت و ایستادگی است و این فرهنگ باید به نسل جدید انتقال داده شود.

وی با تأکید بر همگانی کردن برنامه‌های این هفته، اظهار کرد: نسل جوان و نوجوان ما، دفاع مقدس را بیشتر از دریچه تصاویر و فیلم‌ها دیده‌اند و باید برای تبیین اهمیت این موضوع برای آنان بیشتر تلاش شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه اختلاف نظر در مسائل سیاسی و اجتماعی طبیعی است، افزود: با وجود این اختلاف‌ها، همه در یک موضوع وحدت نظر داریم و آن موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هدف اصلی از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، قدردانی از زحمات شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است، افزود: کشور ما اگر در شرایط سخت و پیچیده امروز روی پای خود ایستاده است به برکت دفاع مقدس و روحیه ایثار و مقاومت است و این موضوع باید به نسل جدید انتقال یابد.

وی با تأکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان، گفت: امسال با در نظر گرفتن شرایط سیاسی در داخل و خارج از کشور و تلاش دشمنان برای درهم شکستن روحیه مقاومت، باید به بزرگداشت دفاع مقدس بیشتر از سال‌های قبل بها دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی استان اعم از سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در مدیریت حادثه آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران قدردانی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور