استعلام وضعیت گذرنامه چگونه انجام می‌شود؟


استعلام وضعیت گذرنامه چگونه انجام می‌شود؟

با استفاده از سیستم پیامکی 1100300 می‌توانید بدون حضور در مراکز پلیس +10 استعلام وضعیت گذرنامه خود را دریافت کنید.

استعلام وضعیت گذرنامه چگونه انجام می‌شود؟
ستاره | سرویس عمومی - این روزها بحث پرداخت الکترونیک و پرداخت آنلاین بین مردم رواج یافته است و با گسترش فناوری‌های مختلف در این زمینه مردم هم هر روز بیشتر به استفاده از این فناوری‌های جدید علاقه مند می‌شوند. اگر شما هم جز افرادی هستید که حوصله‌ی ترافیک و صف‌های طویل را ندارید، از دیگران عقب نباشید. می‌توانید به موبایلتان رو بیاورید. با همین موبایلی که در دست دارید می‌توانید انواع خدمات قابل ارائه در مراکز پلیس+10 را در منزل انجام دهید. یکی از راه‌ها این است که به نزدیک‌ترین مرکز پلیس+10 رجوع کنید، اما خب یک راه ساده تر هم دارید. استعلام وضعیت گذرنامه توسط سامانه 1100300
مقالات مرتبط:

استعلام وضعیت گذرنامه توسط سامانه 1100300

شرکت پژوهش و توسعه ناجی در طرحی جدید برای حل این معظل و صرفه‌جویی در زمان، با راه اندازی سامانه 1100300 به اطلاع رسانی پیامکی از روند پیشروی خدمات ارایه شده در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) می‌پردازد و در هر مکان و زمانی که به تلفن همراه دسترسی داشته باشید می‌توانید از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوید. برای شروع کافی است عدد یک را به شماره 1100300 بفرستید تا خدمت رسانی برای شما آغاز گردد.
برای عضویت در این سامانه هنگام اخذ خدمت در دفاتر می‌توانید درخواست نمایید. سپس مرحله به مرحله پیشروی خدمات مختلف تقاضا شده توسط شما، از جمله صدور یا تمدید گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و معافیت، کارت هوشمند سوخت و اماکن به شما پیامک می‌شود.
نکته: لازم به ذکر است از دو اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌توانید با شماره 1100 در ارتباط باشید.
ویژگی دیگر این سامانه ارایه راهنمای سایر خدمات پیامکی انتظامی است که بدون نیاز به عضویت در دسترس است که برای دریافت آن می‌توانید با ارسال علامت سؤال (؟) به شماره 1100، از سایر شماره پیامک‌هایی که در زمینه خدمات انتظامی در حال خدمت رسانی هستند مطلع شوید. در صورت عدم تمایل به دریافت این سرویس کافی است عدد 2 را به 1100 ارسال نمایید تا ارسال پیامک برای کلیه خدمات لغو گردند. همچنین با ارسال عدد 3 به شماره 1100 و دریافت راهنما می‌توانید به صورت موردی دریافت پیامک را غیرفعال نمایید. هزینه هر ارسال در این سامانه پیامکی 100 تومان می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد