گفت‌وگو با دارنده مدال نقره در مسابقات جهانی مهارت


گفت‌وگو با دارنده مدال نقره در مسابقات جهانی مهارت

جوان نخبه مهارتی هرمزگان گفت: موفق به کسب مدال نقره در مسابقات جهانی مهارت در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه شدم.

پارسا یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سطح مسابقات جهانی بسیار بالا بوده و قابل‌مقایسه با مسابقات استانی و ملی نبود، افزود: هدفم در آینده ادامه و کمک به ادامه چرخه مدال‌آوری و کسب رتبه و رنکینگ در سطح ملی و جهانی است.

مراسم استقبال از پارسا یوسفی، جوان نخبه مهارتی هرمزگان که موفق به کسب مدال نقره در مسابقات جهانی مهارت در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه شده بود با حضور استاندار، نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی در فرودگاه شهدای پرواز 655 بندرعباس برگزار شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این موفقیت را به جوان نخبه هرمزگانی، خانواده‌اش، مردم هرمزگان و کشور تبریک می‌گویم.

فریدون همتی ضمن تأکید بر حمایت از جوانان نخبه استان هرمزگان، افزود: این موفقیت نشان داد که جوانان خوش‌فکر و علاقه‌مند و دارای استعداد در استان وجود دارند و اگر بتوانیم این جوانان را کشف و امکاناتی هرچند حداقلی را برایشان فراهم کنیم و آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم قطعاً می‌توانند هم منشأ سربلندی‌های بیشتری در مسابقات کشوری و جهانی باشند و هم در مقام عمل می‌توانند در کشور در کارهای بزرگ نقش کم‌نظیری را ایفا کنند.

وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب کشورمان، در زمینهٔ حمایت از جوانان مستعد است و این مأموریت را به مدیرکل فنی و حرفه‌ای هرمزگان سپرده بودم که دامنه کارشان را برای شکوفایی چنین استعدادهایی گسترده‌تر کنند و همین‌طور بخش‌های خصوص و بنگاه‌های بزرگ را باید وارد این مسئله کنیم تا این جوانان را مورد حمایت قرار دهند.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم در طول فرصتی که تا مسابقات بعدی داریم با یک برنامه‌ریزی دقیق به سمت کسب مقام‌های بهتر و بیشتر در مسابقات جهانی پیش رویم.

به گزارش ایسنا، تیم جمهوری اسلامی ایران متشکل از ۱۰ مهارت آموخته نخبه کشور در این مسابقات با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از ۶۳ کشور در ۵۶ رشته شرکت کرد و پارسا یوسفی جوان ماهر هرمزگانی موفق به کسب مدال نقره جهان شد و در مجموع تیم کشورمان موفق به کسب یک مدال برنز و دو مدال نقره و دو دیپلم افتخار و کسب رتبه تیمی ۱۵ از ۶۳ کشور شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!