رابطه 23 ساله لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت: عشق یا دوستی معمولی؟!


 رابطه 23 ساله لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت: عشق یا دوستی معمولی؟!

دوستی ها و رابطه عشقی اغلب اوقات در بین ستاره های هالیوود زیاد دوام نمی آورد، اما دوستی بین…

دوستی ها و رابطه عشقی اغلب اوقات در بین ستاره های هالیوود زیاد دوام نمی آورد، اما دوستی بین لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت کاملا متفاوت است. آنها 23 سال است که دوستی شان را حفظ کرده اند و به نظر می رسد این دوستی هیچ وقت به پایان نمی رسد

نگاهی به دوستی طولانی و عمیق لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت

لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت دوستی شان بعد از 23 سال همچنان پایدار است و واقعا دوستی شان قابل تحسین است
دوستی ها و رابطه عشقی اغلب اوقات در بین ستاره های هالیوود زیاد دوام نمی آورد، اما دوستی بین لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت کاملا متفاوت است. آنها 23 سال است که دوستی شان را حفظ کرده اند و به نظر می رسد این دوستی هیچ وقت به پایان نمی رسد.
در این پست قصد داریم به رابطه و دوستی این دو بازیگر پرداخته و در این مورد اینکه چگونه این دوستی شروع شد و چگونه این چنین عمیق و پایدار ماند صحبت کنیم.

بیشتر بدانید : چه کسی قرار بود به جای دی کاپریو نقش جک را در تایتانیک بازی کند؟!

 رابطه 23 ساله لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت: عشق یا دوستی معمولی؟!

کیت وینسلت و لئوناردودی کاپریو سال 1996 سر صحنه فیلم تایتانیک با هم آشنا شدند. کیت 21 ساله و لئوناردو 22 ساله بود. آنها رابطه عاشقانه باورپذیری را روی صحنه اجرا کردند تا جایی که شایعه هایی مربوط به عشق بین آن دو سر زبان ها افتاد. کیت بارها گفت که لئو سر فیلمبرداری بارها به او کمک کرده تا با اعتماد به نفس پایینش مبارزه کند. نکته جالب اینکه اولین صحنه از بازی دو نفره انها سکانسی بود که جک پرتره رز را نقاشی می کرد.
در اینجا وقتی کیت فهمید قرار است کاملا پیش این بازیگر برهنه شود، یک تصمیم اساسی گرفت. او یک کت را روی بدنش انداخت و وقتی برای اولین بار دی کاپریو را دید، کیت فقط جلوی او کت را باز کرد. کیت فکر می کرد این رفتار شجاعانه به او کمک می کند از قرار گرفتن در موقعیت بد در طول فیلمبرداری این صحنه اجتناب کند. کیت حتی الان هم عاشق جمله ها و دیالوگ های فیلم تایتانیک است و درموردشان حرف زده و می خندد.

بیشتر بدانید : چرا کیت وینسلت از تایتانیک بدش می آید؟!

این زوج سینمایی بعد از تایتانیک رابطه دوستی عمیقی پیدا کردند و بنا به گفته خودشان هیچ وقت رابطه شان عاشقانه نبوده است. دومین پروژه مشترک آنها در سال 2008 و فیلم جاده انقلابی بود. در این فیلم کیتو لئو زن و شوهر بودند. کارگردان فیلم سام مندس در ان زمان همسر کیت وینسلت بود.

لئوناردو بعد از تولید این فیلم یک حلقه حکاکی شده به کیت هدیه داد. نوشته های رو حلقه یک راز باقی ماند. کیت وینسلت برای بازی در فیلم جاده انقلابی برنده جایزه گلدن گلاب شد. او درحال دریافت جایزه جملات زیبایی در مورد پارتنرش در فیلم گفت و لئو نیز برای او بوسه فرستاد. و جالب اینکه وقتی نام کیت به عنوان برنده اعلام شد اولین کسی که او را در آغوش گرفت لئو بود و نفر بعدی همسرش بود!

 رابطه 23 ساله لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت: عشق یا دوستی معمولی؟!

از زمانی که این دو بازیگر با هم دوست داشتند، کیت اتفاقات بدی را در زندگی اش تجربه کرده است. کیت دو بار زادواج کرد و در زندگی زناشویی و بعد از جدایی سختی های زیادی را متحمل شد. او دو بچه از این ازدواج ها داشته و آنها را به سختی بزرگ کرده و در عین حال برنامه های کاری اش را نیز داشته است. در این جور مواقع لئو در نگهداری از فرزندان کیت کمک شایان توجهی به او کرده است.

 رابطه 23 ساله لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت: عشق یا دوستی معمولی؟!

بیشتر بدانید : فرزندان کیت وینسلت به کارهای مادرشان اهمیت نمی‌دهند!

کیت در دسامبر 2012 با ند راکنرول ازدواج کرد و لئو کنارش بود. چند سال بعد مادر کیت بر اثر سرطان درگذشت. وینسلت اظهار داشت که لئو واقعا توانست او را نومیدی و یاس نجات دهد .

در سال 2016 تعداد زیادی از بازیگران به خاطر تبعیض بین بازیگران سفیدپوست و سیاه پوست اسکار را تحریم کرند. در همان سال دی کاپریو بعد از مدتها بالاخره نامزد اسکار شد و کیت تصمیم گرفت از دوستش که بعد از مدتها توانسته بود نامزد جایزه شود حمایت کند و کار درستی انجام داد.

 رابطه 23 ساله لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت: عشق یا دوستی معمولی؟!

دوستی این دو بازیگر برنده اسکار در طول سال ها قوی تر شد. بازیگر نقش کیت در یکی از مصاحبه هایش گفت که آنها خودشان می خواستند چنین دوستی مستحکم و قوی ای را بسازند چونکه هیچ وقت عاشق هم نبودند و رابطه ای غیر دوستی بین آنها نبوده است.
لئو نیز گفت که همیشه عاشق کار کردن با کیت بوده است. او ادامه داد: هردوی ما مثل یک ماشین یا دستگاهی می مانیم که کنار همدیگر کامل می شویم و کار می کنیم.

 رابطه 23 ساله لئوناردودی کاپریو و کیت وینسلت: عشق یا دوستی معمولی؟!

آیا شما هم فکر می کنید که دوستی بین این دو بازیگر تنها دوستی عمیق و قدیمی معمولی است یا در این سالها عاشق هم بوده اند؟!

بیشتر بدانید : تایتانیک چگونه ساخته شد؟/ ناگفته هایی جالب از تایتانیک!!

بیشتر بدانید : بعد از خواندن این مصاحبه لئوناردو دی کاپریو شاخ در می آورید!

بیشتر بدانید : جالب ترین عکس ها از حاشیه مراسم اسکار و واکنش بازیگران پس از برنده شدن

بیشتر بدانید : زوج های تاثیرگذار و دوست داشتنی سینمای هالیوود + عکس

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خاص ترین لحظه زندگی اکرم خانم بیرانوند ثبت شد+ عکس