دکتر کاردگر: پژوهشکده بیمه برای تاثیرگذاری بیشتر نیازمندطراحی و اجرای مطالعات کاربردی تر است


دومین نشست پژوهشکده بیمه در نگاه مدیران کلیدی صنعت بیمه به حضور دکتر کاردگر مدیرعامل بیمه دانا در پژوهشکده بیمه اختصاص یافت. روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد: دکتر کاردگر در این نشست ضمن آشنایی با ظرفیت‌های علمی پژوهشکده بیمه ترکیب تخصص های موجود در این پژوهشکده را نقطه قوتی برای این نهاد پژوهشی...

دکتر کاردگر: پژوهشکده بیمه برای تاثیرگذاری بیشتر نیازمندطراحی و اجرای مطالعات کاربردی تر است

 دکتر کاردگر: پژوهشکده بیمه  برای تاثیرگذاری بیشتر نیازمندطراحی و اجرای مطالعات کاربردی تر است دومین نشست" پژوهشکده بیمه در نگاه مدیران کلیدی صنعت بیمه" به حضور دکتر کاردگر مدیرعامل بیمه دانا در پژوهشکده بیمه اختصاص یافت.
روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد: دکتر کاردگر در این نشست ضمن آشنایی با ظرفیت‌های علمی پژوهشکده بیمه ترکیب تخصص های موجود در این پژوهشکده را نقطه قوتی برای این نهاد پژوهشی دانست و گفت:از وجود چنین توانایی‌های علمی در پژوهشکده شگفت زده شدم. وی ابراز داشت لازم است میان کادر علمی خود به دو بخش تخصص هایی در زمینه حقوق و فناوری اطلاعات توجه بیشتری داشته باشید.
دکتر کاردگر در تاکید بیشتر افزود: اگر بیمه یک عقد است به ناگزیر لازم است در حوزه قراردادها و مباحث حقوقی ورود جدی تری داشته باشید و پژوهشکده بیمه می تواند در این زمینه برای تدوین قراردادها و حضور در مراجع مهم حقوقی نظیر دادگاه هایی که در حوزه دعاوی بیمه ای تصمیم می گیرند نقش آفرینی کند. وی همچنین اهمیت فناوری اطلاعات را در بازارهای نوین بیمه ای حائز اهمیت دانست.
دکتر کاردگر در این نشست مسیر حرکت صنعت بیمه از بازار انحصار به بازار مبتنی بر تعرفه ، آزادسازی تعرفه ها و سرانجام نظارت مالی اشاره کرد و مهمترین ریسک هایی را که به صنعت بیمه در این گذار تحمیل شد تشریح نمود و گفت: ماهیت بازار بیمه به لحاظ سهم توزیع پرتفوی نشانه های بازار رقابتی را ندارد. بنابر این لازم است این امر در شیوه نظارت بر این بازار رعایت گردد.
وی پژوهشگران را به پژوهش های بیشتر در حوزه بیمه های زندگی دعوت کرد و گفت: مسیر توسعه بیمه از طریق اهتمام به گسترش بیمه های زندگی بسیار هموار است.
دکتر کرد بچه رییس پژوهشکده بیمه نیز در این جلسه به دو موضوع تقویت هم افزایی پژوهشکده با صنعت بیمه و همچنین حضور رسمی این نهاد علمی در مراجع تصمیم گیرنده صنعت بیمه اشاره کرد که با استقبال مدیرعامل بیمه دانا همراه شد.
گفتنی است نخستین نشست مدیران کلیدی نیز پیش از این در پژوهشکده بیمه با حضور احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان برگزار شد.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند