مشخصات گلکسی ام 30 اس سامسونگ در وب‌سایت گوگل تایید شد


مشخصات گلکسی ام 30 اس سامسونگ در وب‌سایت گوگل تایید شد

مدتی است که نام سامسونگ گلکسی ام 30 اس (Galaxy M30s) را در سرخط خبرها می‌بینیم. پس از چند افشاگری، حالا مشخصات گلکسی ام 30 اس در اندروید اینترپرایز هم قرار گرفته است. در وب‌‌سایت دستگاه‌های پیشنهادی گوگل برای سازمان‌ها، نام و برخی از مشخصات گلکسی ام 30 اس را می‌توان دید که در تطابق... نوشته مشخصات گلکسی ام 30 اس سامسونگ در وب‌سایت گوگل تایید شد...

مدتی است که نام سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) را در سرخط خبرها می‌بینیم. پس از چند افشاگری، حالا مشخصات گلکسی ام 30 اس در اندروید اینترپرایز هم قرار گرفته است.

در وب‌‌سایت دستگاه‌های پیشنهادی گوگل برای سازمان‌ها، نام و برخی از مشخصات گلکسی ام 30 اس را می‌توان دید که در تطابق با اطلاعات فاش شده‌ی پیشین هستند. بر این اساس، گوشی جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی و احتمالا رزولوشن 1080p است. دستگاه با اندروید 9 پای کار می‌کند و حافظه رم 4 گیگابایتی دارد. همچنین بسته به ظرفیت حافظه داخلی، در دو نسخه 64 یا 128 گیگابایتی موجود خواهد بود.

مشخصات گلکسی ام 30 اس سامسونگ در وب‌سایت گوگل تایید شدمشخصات گلکسی ام 30 اس سامسونگ در وب‌سایت گوگل تایید شد

تایید مشخصات گلکسی ام 30 اس در Android Enterprise گوگل

این فهرست، وجود حسگر اثر انگشت را نیز در دستگاه تایید می‌کند؛ اسکنری که در تصاویر لو رفته، روی پنل عقب دیده شده است. البته پشتیبانی از NFC جزو ویژگی‌های این گجت به شمار نمی‌رود.

در سایت اندروید اینترپرایز، عکسی از گلکسی ام 30 اس به چشم نمی‌خورد؛ اما به لطف رندرهای قبلی، می‌دانیم که نمایشگر ناچ‌‌دار و دوربین پشتی سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود تراشه اگزینوس 9610 قدرت‌بخش این گوشی هوشمند باشد؛ هر چند که شایعاتی هم از چیپست اگزینوس 9611 شنیده می‌شود. در مورد باتری آن هم باید به ظرفیت احتمالی 6000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم.

پیش‌بینی می‌شود قیمت سامسونگ گلکسی M30s پس از عرضه‌ی قریب‌الوقوع در بازار هند، بین 210 تا 280 دلار باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی