گلمرادی: علی‌گونه پای کار باشید و فقرا را دریابید


گلمرادی: علی‌گونه پای کار باشید و فقرا را دریابید

نماینده مردم امیدیه در مجلس گفت: سوءمدیریت، فساد اداری، لابی و لابیگری و اشرافی‌گیری عامل فقر در جامعه است.

به گزارش ایسنا، علی گلمرادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به رئیس‌جمهور با انقاد از عملکرد دولت گفت: لطفاً دست نگه دارید و ادامه ندهید که مردم تحمل این روند مدیریت را ندارند.

وی با بیان این‌که «بنده نماینده حوزه انتخابیه‌ای هستم که قطب صنعت و تجارت مثل نفت و گاز شهرستان امیدیه، تجارت و پتروشیمی بندر ماهشهر و شیلات و کشاورزی شهرستان هندیجان است» به وضعیت اشتعال، معیشت، بهداشت و .... مردم این حوزه اشاره کرد و مدعی شد: ثروت و درآمد گزاف این منطقه صرف بی‌تدبیری مدیران پروازی به نام ما و به کام مدیران دولت است. منطق مبارزه سید الشهداء را با منطق مذاکره اشتباه نگیرید، حسین(ع) هیچگاه حاضر به مذاکره با یزید و یزیدیان نبود، شما هم به دنبال لبخند ترامپ و مکرون نباشید؛ چراکه این فلسفه حسینی نیست.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که «کشور ما کشور فقیری نیست» خاطرنشان کرد: سوءمدیریت، فساد اداری، لابی و لابیگری و اشرافی‌گیری عامل فقر در جامعه است. تحریم و عدم مذاکره با آمریکا بهانه است. تا زمانی که ما محرم و صفر، امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و ولایت داریم و می‌خواهیم در زیر سایه ولایت و پرچم رسول‌الله (ص) حیات داشته باشیم، تحریم وجود دارد و هر لبخندی فریبنده است. پس با بهره‌گیری از نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی و دستور العمل بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی به دست جوانان خلاق، قدرتمند و درمانده به دلیل سوء‌مدیریت، مشکلات کشور را حل کنید.

وی تاکیدکرد: علی‌گونه پای کار باشید و فقرا را دریابید.

نماینده مردم امیدیه در مجلس ادامه داد: از قدیم گفته‌اند شکم گرسنه، دین و ایمان نمی‌شناسد. در فرهنگ دینی ما نیز آمده است "کادَ الفَقرُ اَن یَکُونَ کُفرا" پس فقیر شدن مردم و کل جامعه فقر معنوی و اخلاقی، اعتیاد، فساد و انحطاط فرهنگی و فوران کینه‌ها را در پی دارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس هم‌چنین با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور، ادامه داد: بگیر و ببند را خوب ترجمان کنید. با تبعیض، فساد، اختلاس، حیف و میل بیت المال نمی‌توانید مشکلات کشور را حل کرد.

نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه در مجلس در پایان با انتقاد از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش گفت: بیماری آموزش و پرورش حاد و مزمن بوده و گرفتار سکته مغزی است، درمان آن را به متخصصان بدهید و نه به یک پزشک عمومی. گرفتاری‌های امروز ما نتیجه ناکارآمدی دیروز و امروز آموزش و پرورش است، پس معلمان را مورد اعتماد قرار بدهید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات