در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس فاطمه جراره با کسب شش رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس که دقایقی پیش با حضور تمامی اعضا با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه سومین سال، برگزار شد، فاطمه جراره با کسب شش رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد.

شایان ذکر است که این جلسه قرار بود روز سه شنبه هفته ای که گذشت برگزار شود، اما به دلیل عدم حضور حداکثری اعضا، که با شایعات و حواشی بی شماری نیز همراه بود، جلسه رسمیت نیافت و رای گیری صورت نگرفت.

گفتنی است؛ مجید عسکری زاده و جواد بلارک و فاطمه جراره برای پست ریاست شورای شهر بندرعباس در سال سوم اعلام نامزدی کرده بودند که در پایان فاطمه جراره با کسب 6 رای توانست عنوان رئیس شورای شهر را کسب کند و بر صندلی ریاست شورای شهر بندرعباس تکیه زند.

همچین مجید عسکری زاده با پنج رای و جواد بلارک با صفر رای، صندلی ریاست را به فاطمه جراره واگذار کردند.

فرزانه آرامش با کسب هشت رای به عنوان نائب رئیس شورای شهر بندرعباس انتخاب شد.

در عنوان منشی اولی نیز جواد بلارک با کسب 9 رای در حالی که رضا حیدری زاده به نفع وی از نامزدی انصراف داده بود به عنوان منشی اول انتخاب شد.

و همچنین فیصل دانش، رئیس اسبق شورای شهر بندرعباس، با کسب 9 رای موافق به عنوان منشی دوم و سخنگو شورای شهر بندرعباس در سال سوم انتخاب شد.