حرم عبدالعظیم(ع) میزبان سوگواران حسینی است


حرم عبدالعظیم(ع) میزبان سوگواران حسینی است

شهرری- ایرنا- مراسم سوگواری ماه عزای خاندان رسالت و شهادت امام‌حسین(ع) و یاران باوفایش از امروز(یکشنبه) به مدت 13 روز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت‌عبدالعظیم(ع)، مراسم سوگواری ایام محرم در آستان مقدس امسال هم با شکوه خاص و با حضور گسترده مردم خداجو برگزار می‌شود.

در این مراسم که از روز نخست تا روز ۱۳ ماه محرم الحرام از ساعت ۱۸:۱۵ تا اذان مغرب در مسجد جامع حرم مطهر برگزار می ‌شود؛ "مهدی قربانعلی" به قرائت زیارت عاشورا، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی مجد به سخنرانی و همچنین "مجتبی باقری" مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

همچنین در این ایام در مصلای بزرگ ری بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مراسم قرائت زیارت وارث و مرثیه سرایی توسط "مجید پورلر" برگزار خواهد شد.

دهه اول صبح‌ها از ساعت ۷ صبح مراسم قرائت زیارت عاشورا و مرثیه سرایی توسط ذاکرین اهل بیت(ع) و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی اصلانی و بعد از نماز ظهر و عصر نیز مراسم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهاب الدین عظیمی در مسجد جامع آستان مقدس برگزار می‌شود.

در تمامی ایام ماه محرم نیز مراسم مرثیه سرایی به مناسبت شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری با مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود.

۶۰۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022